یاسین رامین کیست؟ + حواشی آبیِ آسِمون برگزاری مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ در مشهد، فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) خوش نویسی؛ حس بی پایان نگارش قلم روی کاغذ زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟ هم افزایی هنر سنتی و مدرن در بازنمایی شاهنامه آجر‌هایی برای عمارت خیالی فردوسی و فرهنگ پرسشگری معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی «امتزاج» به جشنواره پونای هند می‌رود نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخب حوزه پژوهش اهدا می‌شود زمان پخش و بازپخش سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌ شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی + جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

محمدرضا علیمردانی با «ناتو» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

  • کد خبر: ۱۵۷۸۴۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
  • ۱
محمدرضا علیمردانی با «ناتو» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
«فیلمنت» با انتشار تیزری در ابتدای مسابقه «آوای جادویی» از ریالیتی‌شو جدید خود با عنوان «ناتو» با اجرای محمد رضا علیمردانی رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلمنت با انتشار تیزری از ریالیتی‌شو «ناتو» از تازه‌ترین محتوای خود رونمایی کرد. ریالیتی‌شو «ناتو» یک بازی استنطاقی، استنتاجی است که برپایه بازی مافیا طراحی شده است. در واقع «ناتو» که نام این ریالیتی‌شو از آن گرفته شده یکی از شخصیت‌های منفی بازی است که در ساید مافیا حضور دارد.

در تیزری که از این ریالیتی‌شو منتشر شده، محمدرضا علیمردانی که گردانندگی بازی را برعهده دارد در معرفی کاراکتر «ناتو» می‌گوید :«اینجا یک نفر هست که همه دنبال او هستند، چون جواب همه سوال‌ها پیش اوست. ما به او می‌گوییم ، ناتو.»

هنوز زمان پخش این ریالیتی‌شو اعلام نشده ، اما گویا قرار است بعد از ماه مبارک رمضان انتشار آن از طریق پلتفرم «فیلمنت» شروع شود.

این ریالیتی شو را مهدی صفی‌یاری تهیه و کارگردانی کرده است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
سلام ایا از فیلمو هم پخش میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->