بزرگ‌مرد اخلاص و خدمت دلمان برایت تنگ می‌شود خادم ملت | آذری‌های غیور سنگ‌تمام گذاشتند مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی مشهد برگزار شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) ویدئو | فیلمی قدیمی از سخنرانی شهید رئیسی در جمع زائران پیاده مشهد به کربلا سوگواره شعر خادم الرضا(ع) با حضور ۱۱۰ شاعر و هنرمند کشوری در مشهد برگزار شد امام رضا (ع)؛ مردم داری به قاعده کرامت پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه حال و هوای متفاوت زائران حرم مطهر امام رضا(ع) هنگام شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور+ ویدئو پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد + فیلم و عکس تغییر در برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) + ویدئو زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا برداشتند + فیلم جشن «امام رضایی‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود ۱۱ هزار جشن «زیر سایه خورشید» در کشور، دل‌های عاشقان را روانه حرم امام مهربانی‌ها کرد برگزاری جشن خیابانی خانوادگی در شب ولادت امام‌رضا‌(ع) جشنواره امام‌رضا‌(ع) بر ترویج معارف اهل‌بیت(ع) تأکید ویژه دارد آماده‌سازی پوش ضریح مطهر رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) یادی از شهید محمدمهدی خادم الشریعه | مجاور ابدی ایوان طلا دهه کرامت؛ فرصتی برای بازخوانی شاخصه‌های کرامت
سرخط خبرها

پاسخ جالب حاج محمود کریمی به مسئولین، بابت خواندن نامه امیرالمومنین(ع) + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۸۰۶۶
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷
  • ۵
پاسخ جالب حاج محمود کریمی به مسئولین، بابت خواندن نامه امیرالمومنین(ع) + فیلم
حاج محمود كريمی که در شب های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی به مناجات خوانی می پردازد، و بخش هایی از نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را نیز بازخوانی می کند، به گلایه برخی مسئولین بابت خواندن این نامه پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، این مداح مشهور کشورمان در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی گفت: برخی از مسئولین که از ما گلایه می کنند چرا نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را می خوانی، دلشان خوش نباشد که من از این کار دست می کشم نه اتفاقا من خواندن این نامه را ادامه می دهم.

وی ادامه داد: در فرازی از این نامه حضرت امیر (ع) به مالک می گوید؛ ای مالک پول را در شهرها و روستاهای محروم هم خرج کنید. به قول خودمان این پول ها را فقط به تهران و مشهد و شیرازو تبریز و… نبرید بلکه همه باید استفاده نمایند.

وی ادامه داد: باید عدالت همه جا باشد تا دوستی و محبت ظهور کند تا مردم خوشحال شوند. خب وقتی مردم خوشحال شوند ، مسئول هم باید خوشحال شود.
کریمی افزود: به هرحال برخی تماس گرفتند و ایراد گرفتند از خواندن این نامه و گفتند که دست بردار اما خب ما یک مثالی داریم که می گویند چوب رو که بالا می بریم برخی خودشان فرار می کنند.

وی اظهار کرد: البته ما مسئول خوب زیاد داریم اما آن دسته ای که از خواندن نامه امیرالمومنین(ع)، ایراد میگیرند و به آنها برخورده است باید بدانند اگر زیادی حساسیت به خرج بدهند ، تمام عمرم را روی خواندن این نامه کار می کنم و هر جا بروم این نامه را می خوانم.

ببینید | پاسخ جالب حاج محمود کریمی به مسئولین، بابت خواندن نامه امیرالمومنین(ع)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
1
این نوع ژست گرفتن ها به شما مداحان نمیاید جناب آقای کریمی محترم!
ای بابا ...
United States of America
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
1
جالبه میفرماین همه مسءولین بهشون ایراد گرفتن که چرا خوندن باز میخونن و سایتها هم تبلیغشون رو میکنن
m
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
1
کاش بجای این حرفها از اختلاسها و فساد اقتصادی و اداری و قضائی و گرانیها صحبت و انتقاد میکرد. ان مسئولی که به حرف کریمی ایراد گرفته خواسته شوخی کنه چون چیز قابل توجهی نگفته
سیدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
1
0
این خاصیت عزای سیدالشهداست که جدا از هر سیاستی، همیشه نشان از راه درست داشته باشه. پرچم حاج محمود بالا
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
0
حاجی گلی گل
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->