توقف اکران فیلم‌های کمدی در سینما‌ها (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نوسروده‌های شاعران برای رئیس‌جمهور شهید فرهاد قائمیان: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین جشنواره اقوام برندگانش را شناخت + اسامی «شهاب حسینی» با فیلم جدیدش در راه کانادا پخش «بدون قرار قبلی» از شبکه نمایش به مناسبت میلاد امام رضا (ع) + زمان پخش علی مصفا با «لاک‌پشت و حلزون» به سینما می رود تشویق طولانی «سلنا گومز» در کن برای بازی در فیلم «امیلیا پرز» شبنم مقدمی با «خجالت نکش ۲» در راه سینما برگزیدگان سومین جشنواره پژواک معرفی شدند + اسامی صدور مجوز برای ۶ پلتفرم فیلم و سریال ویدئو | «پویش مشهد مهربان» در شهر امام مهربانی‌ها نمایش انگلیسی «On A Perfect Sad DAY‌»؛ تجربه‌ای نو و جدید برای این روزهای تئاتر مشهد چرا حامد عزیزی بعد از ۱۹ سال فعالیت از دنیای دوبله خداحافظی کرد؟ پنجمین جایزه افشین یداللهی برگزار می‌شود «چرا گریه نمی‌کنی؟» در راه کلن و پاریس
سرخط خبرها

ماجرای حمله مخالفان حجاب به مهمان «زندگی پس از زندگی» چه بود؟

  • کد خبر: ۱۵۸۰۷۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
  • ۱
ماجرای حمله مخالفان حجاب به مهمان «زندگی پس از زندگی» چه بود؟
عباس موزون مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» در یک گفت‌وگوی زنده مجازی از واکنش‌های تند مخالفان حجاب نسبت به مهمانان برنامه‌اش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.

وی افزود: در فصل سوم هم وقتی خانم عبداللهی گفت که حجابش کامل نبوده و بعد از این تجربه حجابم کامل شد، در محل کارش چنان طرد شد که خانه‌نشین شد و به ما زنگ زد و گریه‌کنان گفت که بیچاره‌اش کرده‌اند! مسائلی که برای خانم مختارزاده در فصل دوم یا خانم قربانی در فصل سوم هم رخ داد.

مجری «زندگی پس از زندگی» افزود: این اتفاقات قبل از جریانات امسال رخ دادند، ما هیچ کدام از این موارد را دستچین نکردیم و اصلا موضوع برنامه ما این نبوده، موضوع برنامه ما عالم غیب است.

موزون یادآور شد: خانم خمسه هم مثل موارد قبلی بود و امسال برنامه‌اش پخش شده و کار تحقیق و پژوهشش سال گذشته انجام شده بود؛ مادرش با ما تماس گرفته و گفته که به‌خاطر نظراتی که علیه او نوشتند نگران است.

منبع: کیهان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
3
0
از قدیم گفته اند که « زنیکه حجاب نداره شوهرش غیرت نداره »
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->