برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی تمام بدهی‌های استقلال تعیین تکلیف شد| کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌ها یحیی گل‌محمدی همچنان از پرسپولیس طلبکار بازارگرمی به سبک رضاییان و احمدزاده ستاره پرسپولیس همچنان سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود؟ سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی استقلال تهران و نساجی| آغاز ۳ فینال نکونام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال| ادامه کورس با استقلال بهترین بازیکن ایران در مسابقه با صربستان که بود؟ (۳ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال(۳ خرداد ۱۴۰۳)|گام اول با شکست اولین خرید تراکتور از پرسپولیس
سرخط خبرها

پای عربستان به مذاکره لاپورتا با مسی باز شد

  • کد خبر: ۱۵۸۱۶۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
پای عربستان به مذاکره لاپورتا با مسی باز شد
رسانه فرانسوی از مطرح شدن پیشنهاد نجومی الهلال در جریان مذاکره باشگاه بارسلونا با مسی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رادیو «مونت کارلو» فرانسه خبر داد پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به لیونل مسی ابرستاره پاری سن ژرمن در مذاکره خوان لاپورتا رئیس بارسلونا با پدر مسی مطرح شد.
طبق گزارش این رسانه احتمال بازگشت مسی به بارسلونا وجود دارد. در این زمینه خوان لاپورتا چند روز پیش با خورخه مسی پدر ابرستاره آرژانتینی دیداری داشته، ولی به صورت مستقیم پیشنهاد بازگشت را نداده است.
خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در این ملاقات با اشاره به پیشنهاد نجومی الهلال عربستان گفته است: حیف است که مسی این طور فوتبال اروپا را ترک کند. او باید برای خروج از فوتبال اروپا به خوبی تکریم شود.
باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد دستمزد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورو را به لیونل مسی داده است. اما ابرستاره آررژانتینی برای بازگشت به نیوکمپ باید قید پول را بزند و با دستمزد بسیار پایین‌تر از دستمزد کنونی اش در پاریس سالیانه ۵۰ میلیون یورو سر کند.
طبق گزارش رسانه فرانسوی زمان مکالمه لاپورتا با پدر مسی ۴۰ دقیقه طول کشید و در این دیدار پیشنهادی برای بازگشت مسی مطرح نشد. اما قرارداد بارسلونا طی روز‌های آینده به صورت رسمی به مسی پیشنهاد بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->