خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم خبرنگار مصری: رئیس‌جمهور برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای داشت خبرنگار رادیو و تلویزیون چین: امیدوارم ایران به این ضایعه بزرگ غلبه کند خبرنگار شبکه تی‌آرتی: حضور این جمعیت در مراسم تشییع رئیس جمهور ایران در مشهد باور کردنی نیست تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای پس از اتمام مراسم تشییع جمهور شهید شهردار مشهد: تا کنون سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید جمهور حضور دارند (۳ خرداد ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد به دلیل ازدحام جمعیت، در ایستگاه شریعتی توقف نخواهد داشت (۳ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد + زمان تدفین در حرم مطهر امام رضا(ع) مشهدی‌ها؛ بی‌قرار شهیدجمهور | سلام‌ ای غم لحظه‌های جدایی حضور ۱۳۵ تیم امدادگر هلال‌احمر در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل آتش‌نشانی مشهد برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید ایران تامین برق پایدار برای آیین تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد آمادگی کامل ناوگان باری درون شهری مشهد برای استقبال و تشییع پیکر شهدای خدمت (۳ خرداد ۱۴۰۳) مسافران فرودگاه مشهد فردا از مترو استفاده کنند (۳ خرداد ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: پیکر شهید امیرعبداللهیان امشب (چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳) در حرم امام‌رضا(ع) تشییع می‌شود | فردا در فرودگاه مشهد هیچ استقبالی نداریم مترو مشهد فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج توقف نخواهد کرد خدمات‌رسانی رایگان پارکینگ‌های شهرداری و حمل‌ونقل عمومی در روز تشییع شهدای خدمت (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمامی بانک‌های مشهد و استان جز شعب منتخب فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل هستند
سرخط خبرها

سخنی صمیمانه با‌مردم مشهدمقدس

  • کد خبر: ۱۵۸۲۶۲
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
سخنی صمیمانه با‌مردم مشهدمقدس
تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهانشهر برکت و کرامت، بر این بود که ازاین‌پس فرصت و افتخار خادمی مردم مشهد مقدس را داشته باشم.

سلام به مردم شهرم، مشهد امام‌رضا علیه‌السلام. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه احدیت، فرارسیدن سالروز شهادت مولای متقیان، امیرالمؤمنین، امام‌علی علیه‌السلام را خدمت یکایک شما بزرگواران تسلیت عرض می‌کنم. در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نامیده شده است، همه باید برای تحقق این منویات، آماده و پای‌کار خدمت به مردم سرزمینمان باشیم و ما نیز قرار است در همین مسیر و با پیروی از همین شعار حکیمانه، در شهر امام‌رضا علیه‌السلام، مدیریت شهری را در رسیدن به سرمنزل مقصود همراهی کنیم.

در این مسیر، تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهانشهر برکت و کرامت، بر این بود که ازاین‌پس فرصت و افتخار خادمی مردم مشهد مقدس را داشته باشم. افتخار خادم‌الرضایی ایجاب می‌کند که من و همکارانم، خودمان را وقف خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی کنیم و به خود ببالیم که خادم زائر و مجاور آقا هستیم و با استعانت از پروردگار، امید به الطاف حضرت شمس‌الشموس علیه‌السلام و همراهی مردم و همه خادمان شهر، به انجامش امید بسیار دارم.

شایسته و بایسته است حال که این مسئولیت بزرگ بر دوش این خادم شهر نهاده شده است، از اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس قدردانی کنم و با مردم شهرم عهد ببندم که در راه خدمت صادقانه به آن‌ها، از هیچ تلاشی مضایقه نکنم. نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این شهر می‌طلبد که ما هم با دقت و تلاشی مضاعف، برای شهر امام‌رضا علیه‌السلام به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی باشیم.

تردیدی نیست که در این مسیر به کلان‌ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی موجود در این شهر ازجمله تعامل و استفاده از خرد جمعی برای یک کار موفق دل بسته‌ایم. ازاین‌رو بهره‌گیری از رهنمود‌های نماینده معزز، ولی فقیه در استان حضرت آیت‌الله علم‌الهدی و استاندار محترم خراسان رضوی جناب آقای نظری، نمایندگان محترم مردم شریف مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی، نخبگان حوزه علمیه و دانشگاه و مدیران عالی اجرایی و سیاسی استان و نیز دولت محترم برای حل مشکلات ملی مشهد مقدس در سرلوحه برنامه‌هایم خواهد بود.

ازآنجاکه قانون باید سرفصل همه تلاش‌ها و اقدامات در هر موضوعی باشد، فصل‌الخطاب تمام تلاش‌ها، اقدامات و سازندگی‌ها در شهر نیز در مسیر مصوبات شورای اسلامی شهر خواهد بود تا مشی همراهی میان مدیریت‌شهری و شورای اسلامی شهر، ثمره‌ای مفید برای شهر و زائران و مجاورانش داشته باشد.

به امید و با تکیه بر ظرفیت‌های توانمند مدیریت شهری و بدنه متخصص، جوان و کارآزموده شهرداری، پای در میدان گذاشته‌ایم و حفظ و ارتقای توان خدمتی، روحی و رفاهی کارکنان شهرداری برای ساختن شهری نمونه را یکی از اولویت‌های کاری خویش قرار خواهیم داد.

بی‌شک مشهد مقدس با جذب اعتبار و سرمایه، در سطوح مختلف، به شهری با پروژه‌های بزرگ عمرانی و زیرساختی تبدیل خواهد شد و می‌توان چشم‌انداز و افق روشنی را برای شهر و شهروندان عزیز مشهدی و زائران بارگاه منور رضوی متصور بود. مدیریت در شهری همانند مشهد مقدس پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خاص خود را دارد و باید با بررسی همه جوانب، عملیاتی شود و افکار و ایده‌ها نباید قائم به بخش و توانی محدود باشد؛ بنابراین در راه ساختن هر‌چه‌بهتر‌و‌بیشتر شهر، نیازمند بهره‌گیری از ایده‌ها و دیدگاه‌های افراد شایسته، توانمند، کاردان، خلاق و صاحب‌صلاحیت هستیم.

برای خدمت در شهر امام‌رضا علیه‌السلام، ۲۸‌ماه فرصت مغتنمی است و می‌توان از ظرفیت‌های غنی این شهر همچون زیارت، فرهنگ و هنر غنی، نخبگان نجیب شهر، سرمایه‌گذاران و بسیاری از فرصت‌های دیگر استفاده کرد.

مشهد مقدس، شهر ایثار و شهادت است و همواره شما همشهریان من در همه میدان‌های دفاع از کیان انقلاب و نظام، در صحنه بوده‌اید. ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده‌های محترم آن‌ها نیز در رأس امور کاری من در مدیریت شهری خواهد بود.
شهرداری فقط با ساخت‌و‌ساز سر‌و‌کار ندارد، توجه و ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان و استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر فرهنگی و هنری این دیار نیز قطعا بخش مهمی از برنامه‌های بنده خواهد بود.

مساعی ما در راه خدمت به این شهر بر‌مبنای درآمد‌های پایدار شهرداری تدوین شده است؛ ضمن اینکه آغاز پروژه‌ها نیز با مطالعات دقیق، کمترین زمان ممکن، کیفیت بالا و بدون هدررفت بودجه در دستورکار خواهد بود.

برای توسعه پایدار با منابع پایدار، برنامه جامعی براساس سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی، تنظیم کرده‌ایم؛ همچنین برای حل معضل حاشیه شهر مشهد مقدس برنامه مدونی را دنبال خواهیم کرد. در حاشیه شهر به‌دنبال تعیین‌تکلیف اراضی قولنامه‌ای هستیم؛ ضمن اینکه باید به‌دنبال جذب مشارکت مردم برای بازسازی بخش‌های متعددی از حاشیه شهر باشیم.

اعتقاد داریم همراهی رسانه‌ها، با گشایش باب گفتگو و نقد با مدیریت شهری میسر می‌شود؛ و اکنون محتاج دعای خیر مردم شهرم در این شب‌و‌روز‌های عزیز هستم و منتظر نقد‌ها و پیشنهاد‌های همه علاقه‌مندان به شهر امام‌رضا علیه‌السلام خواهم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->