معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

برگزاری اختتامیه جشنواره رادیویی «پژواک» در اردیبهشت ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۸۳۴۸
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
برگزاری اختتامیه جشنواره رادیویی «پژواک» در اردیبهشت ۱۴۰۲
اردیبهشت آیین اختتامیه جشنواره مستند رادیویی پژواک برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی بخشی‌زاده معاون صدا با اشاره به اینکه تجربه مستندسازی در رادیو یک دانش کلان بود که نیاز داشت به تخصصی‌ترین شکل ممکن در بیاید، تصریح کرد: برگزاری جشنواره پژواک همان بستر رودخانه‌ای است که می‌تواند این جریان فکری را به دریای دانش برنامه‌سازی تخصصی رادیو برساند. با برگزاری این جشنواره تلاش کردیم برنامه‌سازی را چه از منظر ساختار و چه از منظر موضوع، تخصصی‌تر کرده که ماحصل آن تجربه‌اندوزی و مهارت‌آموزی است.

معاون صدا تاکید کرد: جشنواره پژواک، هم در حوزه ترویج و تبیین ساختار‌های مستندسازی، به شکل تخصصی، توانست مسیر جدیدی را ایجاد کند و هم از نکاه موضوعی، توانست مناظر جدیدی را برای مخاطب نمایان سازد.

بخشی زاده افزود: در دومین جشنواره ملی پژواک کوشش کردیم که نهضتی برای مستندسازی رادیو بنا کنیم که چکیده‌ای از تجربیات، مهارت‌ها و دانش برنامه‌سازی مستند را در خود بپروراند و پژواک، به گمان من افشره‌ای از این دانش گرانبها برای نسل آینده رسانه ملی است.

اختتامیه دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های حوزه مستند، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، احیای ساختار و ارتقای جایگاه مستند در برنامه‌های رادیویی و آموزش و بازآموزی مهارت‌های مستندسازی رادیویی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->