آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد رژیم غذایی کتوژنیک استرس را کاهش می‌دهد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

حمله مسلحانه به یک تولد در آمریکا ۳۲ کشته و زخمی برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۵۹۲۸۱
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
حمله مسلحانه به یک تولد در آمریکا ۳۲ کشته و زخمی برجای گذاشت
مقامات ایالتی در آلابامای آمریکا با اعلام آمار رسمی از تلفات تیراندازیِ روز شنبه در حین برگزاری مراسم جشن تولد یک نوجوان، شمار دقیق کشته‌های این حمله مسلحانه را چهار نفر گزارش کردند و این درحالیست که روز گذشته و بنابر داده‌های غیررسمی تعداد قربانیان شش تن اعلام شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پی این تیراندازی به سمت جمعیت که اواخر روز شنبه در یک استودیو در شهر "ددویل" رخ داد، دست‌کم ۲۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

پس از این حادثه، "جو بایدن"، رئیس‌جمهوری آمریکا خواستار تعیین قوانین سخت‌تر برای حمل و نگهداری اسلحه شده است.

بایدن در بیانیه‌ای که کاخ سفید منتشر کرد در سوالی پرسید: ملت ما به چه وضعی افتاده‌ که بچه‌ها حتی نمی‌توانند بدون ترس در یک جشن تولد شرکت کنند؟

با احتساب این تیراندازی، تعداد تیراندازی‌های دسته جمعی در ایالات متحده که در آن چهار نفر یا بیشتر هدف قرار گرفته‌اند به ۱۶۰ مورد در سال جاری میلادی (۲۰۲۳) می‌رسد که به گفته موسسه "بایگانی خشونت با اسلحه" این یک رکورد به حساب می‌آید.
پای خشونت‌ مسلحانه به کوچک‌ترین شهرهای آمریکا باز شده است

شهر ددویل با جمعیتی حدود ۳۲۰۰ نفر، شهری کوچک و روستایی است که به اینگونه صحنه‌های خشونت‌آمیز در این مقیاس عادت ندارد.

هنوز هیچ جزئیاتی در مورد چگونگی پایان یافتن این تیراندازی و اینکه آیا مظنون کشته شده یا در بازداشت به سر می‌برد، منتشر نشده است.

به احتمال زیاد بیشتر قربانیان این حادثه نوجوانان بوده‌اند، برخی از والدین ۱۲ ساعت پس از تیراندازی همچنان در جستجوی اطلاعاتی درباره فرزندان خود بودند.

رسانه‌های محلی گفته‌اند که فیل ددویل یکی از دانش آموزان دبیرستانی این شهر که قهرمان ورزشی بوده، یکی از قربانیان این حادثه بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->