پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد جلسه شورای معاونین وزارت خارجه به ریاست باقری برگزار شد لغو برگزاری کلیه نمایشگاه‌های مراکز استانی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک دقیقه سکوت شورای امنیت سازمان ملل به احترام شهدای ایران دستور سردار باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور زمان تشییع رئیس‌جمهور در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد تعطیلی کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز فردا سه شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) واکنش کرملین به انقضای اختیارات زلنسکی در اوکراین تمامی دروس حوزه‌های علمیه کشور در روز سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس قاضی‌زاه هاشمی: شهادت، پاداش خدمات آیت‌الله رئیسی بود با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
سرخط خبرها

وزیر خارجه سعودی پس از ۱۲ سال وارد سوریه شد

  • کد خبر: ۱۵۹۵۹۴
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
وزیر خارجه سعودی پس از ۱۲ سال وارد سوریه شد
وزیر خارجه عربستان سعودی پس از ۱۲ سال وارد دمشق شد و با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های سعودی، عصر امروز (سه‌شنبه)، گزارش دادند که «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه این کشور وارد دمشق پایتخت سوریه شده است.

شبکه سعودی «الاخباریه» گزارش داد که این سفر در راستای ازسرگیری روابط دمشق و ریاض و تنها چند روز پس از سفر «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه به جده صورت گرفته است.

لحظاتی بعد، روزنامه سوری «الوطن» خبر داد که بن فرحان پس از ورود به دمشق به سمت کارخ ریاست جمهوری سوریه رهسپار شده است تا با «بشار اسد» دیدار و گفتگو کند.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ریاض از راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه به منظور پایان دادن به پیامد‌های این بحران و حفظ تمامیت ارضی این کشور حمایت می‌کند.

شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود در دمشق، امروز، گزارش داده بود که بن فرحان در این سفر پیامی را از سوی سران سعودی به رئیس‌جمهور سوریه تحویل خواهد داد و احتمالا در این پیام از بشار اسد برای سفر به ریاض دعوت به عمل آید.

این درحالی است که فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه در صدر هیأتی بلندپایه در یک سفر کاری به دعوت فیصل بن فرحان همتای سعودی خود و به منظور گفتگو پیرامون روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام مشترک، روز چهارشنبه هفته گذشته، وارد جده شده بود.

پیش از این خبرگزاری «اسپوتنیک» خبر داده بود که عربستان سعودی قصد دارد کنسولگری خود را در دمشق بازگشایی کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->