نحوه دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه!
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: نمی‌توان در درازمدت به اسکان موقت و اضطراری زائران در مشهد تکیه کرد

  • کد خبر: ۱۵۹۶۴۱
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
استاندار خراسان رضوی: نمی‌توان در درازمدت به اسکان موقت و اضطراری زائران در مشهد تکیه کرد
باید توجه داشت مشهد در موضوع اسکان زائران مساله جدی دارد و بدیهی است که نمی‌توان به اسکان موقت و اضطراری را در درازمدت تکیه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری شامگاه گذشته، ۲۹ فروردین، در آیین تقدیر از دستاندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سالن تالار شهر مشهد یادآور شد: مشهد نیازمند تحول است. ما وظیفه داریم و مکلف هستیم از همه ظرفیت‌های موجود با تلاش بیشتر و مدیریت بهتر حداکثر استفاده را داشته باشیم. اعتقاد داریم چندین اتفاق باید در راستای بهبود خدمات مربوط به زائران در مشهد رخ دهد. این موضوع نیازمند تلاش جدی و منسجمی است که موجب تسهیل ورود زائران به مشهد شود. البته پروژه‌های مربوط به این موضوع در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: حتما لازم است برای موضوع اسکان زائران نیز فکری بشود. مشکل ما تامین اقامتگاه زائران برای لایه‌ها و طبقات مختلف است. این موضوع نیازمند تدبیر و تحول است. در کنار این موضوع دسترسی مردم به اقصی‌نقاط مشهد و استقرار یک سرویس حمل و نقل اختصاصی برای زائران نیازمند تدبیر است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این زمینه یک مفاهمه و اتفاق نظر بین بزرگان شکل گرفته و انشالله ظرفیت‌های اقامتی مناسب در مشهد برای اسکان زائران فراهم خواهد شد. این موضوع نیازمند همراهی بخش‌های مردمی و خصوصی است. همچنین شهرداری و آستان قدس در این زمینه نقش مهمی خواهند داشت.

نظری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر شهردار مشهد در انتهای سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ما با توجه به تراکم حضور زائران در انتهای سال و همچنین شرایط سال جدید، بابت تغییر مدیریت شهرداری نگران بودیم، اما با حضور مناسب سرپرست شهرداری مشهد در صحنه و اعتقاد و همدلی وی و همه همکارانش، احساس نکردیم که با یک مدیریت موقت مواجه هستیم، چون خدمات در بخش‌های مختلف به نحو مطلوب ارائه می‌شد.

وی ادامه داد: در حقیقت احساس داشتن یک مدیریت موقت به انجام وظیفه اعتقادی سرایت پیدا نکرد. این رویکرد باید اساس کار ما و همه مسئولان در همه بخش‌های مختلف باشد. احساس ما این است که یک بلوغ مدیریتی در نگاه تکلیفی به وظایف خویش در بخش‌های مختلف استان در حال شکل گرفتن است. این فرهنگ خدمت به زائران به حساب می‌آید.

نظری خاطرنشان کرد: براساس چنین فرهنگی مهم نیست کسی از نظر تشکیلاتی بالای سر یک مسئول باشد. این‌ها همه فرع بر ماجراست و آنجه اصالت دارد، خدمت است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امسال در استقبال از بهار هیچ مساله حادی پیش نیامد، گفت: امسال در موضوعاتی نظیر اسکان و حمل و نقل جاده‌ای و شهری که مولفه‌های اساسی در استقبال از زائران است، اقدامات خوبی انجام شد. در موضوع تامین کالا‌های اساسی و ارائه خدمات شهری مناسب و در شان زائران نگرانی‌هایی داشتیم که همه این موارد به خوبی انجام شد و حتی شخصیت‌ها و بزرگان از نحوه ارائه این خدمات احساس رضایت داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->