اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دومین جشنواره بین المللی «ماه امت» در مشهد برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۰۰۰۰
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
دومین جشنواره بین المللی «ماه امت» در مشهد برگزار شد + فیلم
جشنواره ماه امت با حضور مهاجران کشور‌های مسلمان و کارآفرینان خراسانی با شور حالی از جنس بهار برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این جشنواره با هدف تبادلات فرهنگی و معرفی ظرفیت های شهر مشهد به ویژه حاشیه شهر با حضور هنرمندانی از ایران و کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و یمن برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: جشنواره بین‌المللی "ماه امت" با حضور هنرمندانی از چهار کشور همسایه و خوانندگان داخلی از دیشب در مشهد آغاز شد و تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد. این جشنواره با رویکرد هویتی و جهان اسلام برنامه ریزی شده و اجرای خوانندگان نیز در این راستا و با موضوع مشهد، امام رضا (ع) و همچنین آواها و نواهای اسلامی است.

اسماعیل زاده گفت: این جشنواره سال گذشته نیز در منطقه گلشهر مشهد برگزار و با استقبال روبرو شد، امسال نیز با هدف ارائه خدمات فرهنگی در مناطق کم برخوردار در گلشهر و شهرک شهید باهنر این شهر برپا شده است. به گفته وی، نمایشگاه صنایع دستی اقوام ایرانی و غذا و خوراکی های کشورهای مختلف نیز در حاشیه این جشنواره برپا شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این جشنواره هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ دایر است و شهروندان می توانند برای حضور در آن با ارسال عدد ۲ به شماره ۱۰۰۰۱۰۸ اقدام کنند.

وی اضافه کرد: خوانندگانی از کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان، یمن و همچنین "مجید اخشابی و غلامرضا صنعتگر" از جمله هنرمندانی هستند که در این جشنواره اجرای موسیقی دارند. رویداد بین‌المللی ماه امت به مدت ۱۰ شب در خیابان شهرک شهید باهنر در گلشهر برگزار می‌شود. بلوارهای شهید بابانظر، شهید آوینی، میامی و کشف رود و کانال های منتهی به آن چهار ضلع محله گلشهر را تشکیل می دهند. این پهنه با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، نیمی از مساحت منطقه پنج شهرداری مشهد با ۱۷۵ هزار سکنه را شامل می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->