«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

پستچی عاشق (قسمت دوم)

  • کد خبر: ۱۶۱۳۷۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
پستچی عاشق (قسمت دوم)
با دستپاچگی نامه‌ها را انداختم توی دست دختر و گاز را گرفتم و به حال فرار از معرکه گریختم.

فهمیدم دیگر از دست رفته ام، عاشق شده ام و کار تمام است. با دستپاچگی نامه‌ها را انداختم توی دست دختر و گاز را گرفتم و به حال فرار از معرکه گریختم. تا دو ساعت گیج بودم و تا یک هفته خواب دست می‌دیدم.

توی این حال و هوا رضا هم باز نامه نوشته بود. به شدت منفعل شده بود. شدیدا اظهار شرمندگی کرده بود و از اینکه من را تا به حال نشناخته بود، معذرت خواسته بود و نوشته بود:
- تو منو بیدار کردی...

من خوشحال بودم که بی پرده باهاش حرف زده بودم و او را با واقعیت‌ها آشنا کرده بودم. تازه خوشحال بودم که توی این موقعیت زندگی، یکی از دوستانم را از دست نمی‌دادم. آن هم دوستی که این قدر خوب بود که به یک فحش نامه تا این اندازه آرمانی و مثبت نگاه می‌کرد. با خودم گفتم:
- حتما به مجلس عروسی ام دعوتش می‌کنم. راستی بعد از چند وقت عاشق بودن می‌شه عروسی کرد؟

سعید معتقد بود:
- لازم نیست عروسی کنی... عشق یک موج است که می‌آید و می‌رود... آدم که نباید با معشوقه اش زندگی کند. توی دنیای امروز، عشق یعنی چند روز آشنایی و یک فراق.
یک شعری هم می‌خواند که حالا یادم نیست، ولی توی این حال و هوا بود که:
«عشق با یک نگاه آغاز می‌شود، با یک چیز دیگر اوج می‌گیرد و یا یک چیزی پایان...»

اوج داستان ما داشت شروع می‌شد. عمرم تمام شد تا نامه داداشِ سوژه از بندرعباس رسید. سر صلات ظهر، نامه را برداشتم و رفتم طرف خانه آن ها... قبلا حمام رفته بودم. اصلاح کرده بودم. خودم فکر می‌کردم که خیلی خوش تیپ شده ام. برای همین از مردم خجالت می‌کشیدم. دوباره زنگ زدم. دوباره صدا گفت:
- کیه بفرمایید؟
- نامه رسون... نامه از بندرعباس دارید.
این دفعه لحظه‌ای گذشت، گفت:
- صبر کنید.

بعد از چهار پنج دقیقه برگشت. چهار پنج دقیقه‌ای که یک سال گذشت. گفتم الان باباش میاد یا شاید هم مأمورها. شاید یک وقت، آقای رئیس را خبر کرده باشند. می‌خواستم موتور را سوار شوم و فرار کنم، اما بالأخره آمد، در را باز کرد و برای اولین بار ظاهر شد که‌ای کاش ظاهر نمی‌شد... با ناراحتی گفت:
- این نامه رو اشتباهی آوردید.
نامه من را انداخت توی دستم و نامه برادرش را از دستم قاپید و در را محکم بست.‌

نمی‌دانم چقدر مات و مبهوت ایستاده بودم؟ کی برگشتم؟ فقط خوشحال بودم که زیاد حرف هایم را جدی نگرفته بود. اگر جدی گرفته بود که پدر و مادر ما را درآورده بود. آخر چطور می‌خواستم تا آخر عمر آن قیافه را تحمل کنم. با خودم گفتم:
- تا هنوز وسوسه نشده ام که دوباره عاشق بشوم نامه را پاره کنم، اما قبل از آن با خودم گفتم: لااقل نامه را بازکن و بخوان.

نامه را باز کردم. خدای من کلی فحش بار طرف کرده بودم. اصلا این نامه‌ای بود که قرار بود برای رضا بفرستم. اشتباهی داخل پاکت گذاشته بودم. حالا می‌فهمیدم چرا لحن رضا عوض شده بود. چرا عاشق زندگی شده بود. چرا احساس کرده بود یکی هست که او را به اندازه دنیا دوست دارد. نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم. ولی خندیدم. بلند خندیدم. به خودم، به عشقم، به دوستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->