زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع) تأکید باقری بر نقش مهم کریدور شمال–جنوب در تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی
سرخط خبرها

وقتی یک کلاغ، پرچم اسرائیل را به باد می‌دهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۱۵۱۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
وقتی یک کلاغ، پرچم اسرائیل را به باد می‌دهد + فیلم
در شبکه‌های اجتماعی فایل ویدئویی از یک کلاغ منتشر شده است که در آن، پرچم رژیم اشغالگر قدس را پایین می‌کشد؛ اقدامی که کاربران فضای مجازی از آن تحت عنوان بشارت نابودی اسرائیل یاد کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی، ویدئویی از یک کلاغ منتشر و پر بازدید شده است که در آن، پرچم رژیم موقت صهیونیستی را پاره کرده و سپس به پایین می‌کشد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، این فیلم واکنش‌های بسیاری را در میان کاربران فضای مجازی به همراه داشته است؛ زیرا بسیاری از آنان تأکید دارند که کلاغ، با هوشِ بالای خود، به همه مسلمانان یاد می‌دهد که باید در برابر این رژیم متجاوز، چه کاری انجام دهند.

این ویدئو در میان کاربران عرب‌زبان بسیار پر بازدید شد و واکنشهای بسیاری نسبت به آن از خود نشان دادند. «مشاری العفاسی» از مبلغان مشهور کویت در واکنش به این ویدئو، به آیه (فَبَعَثَ اللَّهُ غُرَابًا یَبْحَثُ فِی الْأَرْضِ لِیُرِیَهُ کَیْفَ یُوَارِی سَوْءَةَ أَخِیهِ) اشاره کرد که در واقع به داستان هابیل و قابیل اشاره دارد.

«ایاد الحمود» هم که از فعالان فضای مجازی است، گفت: یک پدیده کاملا عادی در رژیم اسرائیل است؛ به نحوی که کلاغها بنا بر علت نامعلومی، پرچم آنان را پاره می‌کنند. بخش اول ویدئو، مربوط به کلاغی است که پرچم آنان را به پایین می‌کشد. بخش دوم هم کلاغی است که پرچم آنان را جلوی یک خانه، پاره می‌کند».

محمد سالم الزعاترة یکی دیگر از کاربران فضای مجازی بود که این اقدام کلاغ را ستایش کرد و نوشت: کلاغ تنها پرنده‌ای است که تلاش می‌کند تا ثابت کند شوم نیست... این برای پنجاهمین بار است که کلاغ به ما ثابت می‌کند که با پاره کردن پرچم اسرائیل حامل پیام و خبر خیر نزدیکی نابودی آنان است. این حادثه، چندین بار است که رخ داده است.

برخی دیگر از فعالان رسانه‌ای تأکید کردند که کلاغ به صهیونیستها نشان داد که فلسطین متعلق به آنان نیست و باید هر چه سریعتر از این کشور خارج شوند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->