خرداد ۱۴۰۳ به کدام کنسرت‌ها برویم؟ تغییر چهره جمشید هاشم‌پور در بوشهر + عکس سریال «ایلجیما» روی آنتن شبکه تماشا پارسا پیروزفر با سریال «در انتهای شب» در شبکه نمایش خانگی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاد فلسفه اسلامی، ادبیات و حافظ شناس: حکمت عملی ایرانی بی آزاری است مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد
سرخط خبرها

آخرین وضعیت «محمد فیلی» بعد از عمل جراحی

  • کد خبر: ۱۶۱۵۹۷
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
آخرین وضعیت «محمد فیلی» بعد از عمل جراحی
محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود از بهبود حال خود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد فیلی با گذشت دو روز از عمل جراحی مغزش حال عمومی‌اش را خوب توصیف کرد و گفت: عمل سنگینی داشتم، اما خدا را شکر می‌کنم که تیم خوبی بودند و کارشان را بسیار عالی انجام دادند. اکنون به لطف خداوند خوبم. در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بستری هستم، اما نمی‌دانم تا چه مدت باید اینجا تحت نظر بمانم. باید کمی بگذرد تا ببینیم پزشکان تشخیصشان چیست. در حال حاضر دستگاه به من وصل است.

این بازیگر اظهار کرد: امیدوارم با دعای مردم عزیزم به‌زودی حالم خوب شود. از شما و دوستان دیگرم هم تشکر می‌کنم که جویای احوالم بودید. ان‌شاءالله که همیشه سالم باشید.

گفتنی است، محمد فیلی این روز‌ها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت «سلمان فارسی» ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.

«روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «مختارنامه»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «دنگ و فنگ روزگار» و. از دیگر سریال‌های این هنرمند هستند.

این هنرمند پیشکسوت شنبه، ۹ اردیبهشت ماه از ناحیه مغز جراحی شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->