ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان»
سرخط خبرها

نماینده مجلس: رئیس‌جمهور تکلیف وزارتخانه‌های صمت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را مشخص کند

  • کد خبر: ۱۶۱۸۰۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
نماینده مجلس: رئیس‌جمهور تکلیف وزارتخانه‌های صمت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را مشخص کند
نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به مشکلات به وجود آمده در روند کار برخی وزارتخانه‌ها گفت: ریاست جمهور تکلیف سه وزارتخانه صمت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را مشخص کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس با اشاره برگزاری جلسه مشترک روز گذشته شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: از تلاش‌های ریاست مجلس برای همکاری و تعامل قوای مختلف قدردانی و تشکر می‌کنم و امیدوارم هیات عالی نظارت و اعضای مجمع التزام بیشتری به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری برای سیاست‌های کلی نظام داشته باشند.

وی افزود: روز معلم را گرامی می‌داریم، مجلس یازدهم این روز را در عمل نشان داد که خدمت فرهنگیان عزیز ارادت دارد و امیدواریم جناب آقای مخبر اقدامات لازم را برای معوقات ۶ ماهه دوم معلمان انجام دهد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس تاکید کرد: اصل ۱۳۵ برای من که در استانی هستم که اقتصاد و معیشت مردم به کشاورزی و دامداری گرفته خورده، بسیار مهم است و فرصت سه ماهه‌ای را حداکثر برای ریاست جمهور تعیین کرده تا وزرای خود را معرفی کند، لذا از آقای رئیسی خواهش می‌کنم هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهد و امروز نیز در تذکر خوب ریاست مجلس شاهد بودیم که به اهمیت این موضوع اشاره کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما در فصلی قرار گرفتیم که تامین دام برای تهیه نیاز گوشت کشور انجام می‌شود و اگر وزیر جهاد کشاورزی معرفی نشود این خلأ باعث می‌شود که دلالان سوءاستفاده کنند و در خرید و تامین دام و سبک و سنگین دچار مشکل شویم. من وقتی در جمع عشایر خود در روستای گرماب قائنات حاضر می‌شود یکی از خواسته‌های حق عشایر این است که دست دلال از خرید دام توسط وزارت جهاد کشاورزی کوتاه شود و امروز حضور وزیر جهاد کشاورزی بسیار مهم است. همچنین در مورد موضوعات مرتبط با کشت و کشاورزی نیز همین موضوع اهمیت دارد و درخصوص قیمت گذاری گندم، زعفران و موضوعات میوه نیز اهمیت حضور وزیر جهاد کشاورزی خود را نشان می‌دهد و امیدواریم رئیس جمهور نسبت به معرفی وزیر جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

اسحاقی در پایان تاکید کرد: در فصل آموزش و پرورش نیز نیازمند معرفی هر چه سریعتر وزیر هستیم و ما در این ایام دغدغه امتحانات و مباحث کنکور را داریم و هماهنگی وزارت علوم و آموزش و پرورش نیازمند حضور وزیر است. همچنین وزیر صمت نیز باید مورد توجه ریاست جمهور قرار بگیرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->