نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

استان آماده برگزاری بزرگترین مسابقه استعدادیابی کشور

  • کد خبر: ۱۶۱۹۵۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
استان آماده برگزاری بزرگترین مسابقه استعدادیابی کشور
جلسه هم‌اندیشی برگزاری بزرگترین طرح استعدادیابی بازی‌های بومی محلی در رشته هفت سنگ برگزار شد.

احسان امیری | به گزارش شهرآرانیوز، جلسه هم‌اندیشی برگزاری بزرگترین طرح استعدادیابی بازی‌های بومی محلی با شرکت ۱۶۰۰ ورزشکار نوجوان دختر و پسر روستائی در رشته هفت سنگ با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، روسای هیات ورزش روستایی ۱۰ شهرستان عضو مجمع استان و رئیس، نایب رئیس و دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان خراسان رضوی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حمایت از استعدادیابی در روستا‌ها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری طرح استعدادیابی هفت سنگ با حضور نوجوانان دختر و پسر از ۸۰ بخش استان، گفت: هیات در شهرستان‌های استان خط مقدم اقدامات ورزشی هستند، دو نشاط در دو روستا به زودی احداث می‌شود و تلاش می‌کنیم با پیگیری از وزارت ورزش اعتبار لازم برای احداث دو خانه نشاط دیگر هم تخصیص پیدا کند تا ورزش روستایی رونق بگیرد. مجید نصرالله زاده با اعلام رضایت از عملکرد هیات ورزش روستایی، افزود: با توجه به اهمیت استعدادیابی در حوزه ورزش با برگزاری چنین طرح‌هایی علاوه بر کشف استعداد‌ها ورزشی می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی را در شهرستان‌ها رونق ببخشیم.

کمک به ماندگاری روستاییان

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های نائب رئیس هیات ورزش روستایی در حوزه ورزش بانوان، اقدامات وی را الگوی دیگر بانوان ورزشکار دانست و گفت: اگر خراسان رضوی توانست در طرح‌های ملی کسب عنوان کند بی‌شک نتیجه تلاش روسای هییت بومی و محلی استان است. فهمیه سروری با بیان اینکه اثر بخشی طرح استعدادیابی استان با تلاش روسای هیات شهرستان است، تصریح کرد:. با توجه به آسیب‌هایی که مهاجرت روستاییان دارد، چنین طرح‌هایی به ماندگاری روستاییان کمک می‌کند. وی با قدردانی از روسای هیات ورزشی شهرستان‌های استان، تاکید کرد: بدون تلاش شما اقدامات ورزشی به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

شرکت ۱۶۰۰ نوجوان در طرح استعدادیابی

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان خراسان رضوی نیز در ادامه با بیان اینکه بزرگتربن طرح استعدادیابی کشور قرار است در استان اجرایی شود، گفت: این طرح با حضور ۱۶۰۰ نوجوانان دختر و پسر از ۸۰ بخش و ۳۳ شهرستان اجرایی خواهد شد. محمدرضا خوش باطن با اشاره به اینکه این طرح از ۲۸ اردیبهشت امسال تا دهه مبارک فجر اجرایی می‌شود، افزود: حدود ۲۵۰ میلیون تومان حمایت مالی اسپانسر از این طرح عملیاتی شده است و ۳۰۰ میلیون نیز از طریق شورا، دهیاری و اداره کل پیش‌بینی شده است که بخش عمده آن هزینه البسه ورزشی ورزشکاران خواهد شد. وی این طرح را پشتوانه خوبی برای ورزش استان دانست و تاکید کرد: هیات ورزش روستایی استان تنها هیات در بین ۵۵ هزار هیئت کشور است که ۸۰ بخش فعال در این هیات به صورت ماه به ماه ارزیابی می‌شوند. خوش‌باطن با اعلام تخصیص اعتبارات به هیئت‌های فعال در شهرستان بیان کرد: سال گذشته با هدف تقویت آموزش دوره‌هایی در سراسر استان برگزار شد که با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان این اقدامات در سال جاری تقویت خواهد شد.

حمایت کامل از ورزش روستایی

مدیرعامل موسسه الهام فنون نیز با اعلام حمایت کامل از ورزش روستایی خراسان رضوی و اجرای طرح بزرگ استعدادیابی نوجوانان استان گفت: جوانان روستایی شایسته حمایت هستند و با افتخار از فعالیت‌های ورزشی در روستا‌ها حمایت می‌کنیم. احمد کیانی با اشاره به اینکه این جشنواره بزرگ استعدادیابی به صورت هفتگی تا دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: مجموعه ما از این جشنواره بی‌سابقه ملی حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم تا اقدامی بزرگ و ارزشمند در قامت استان اجرا شود. در ادامه این نشست چگونگی برگزاری این مسابقات درون استانی به بحث و گفتگو گذاشته شد و در نهایت مقرر شد مراسم افتتاح این رویداد منحصر به فرد ورزشی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی قوچان و با حضور بانوان ورزشکار استان آغاز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->