سرخط خبرها

رویکرد آموزش و تولید در «جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی»

  • کد خبر: ۱۶۲۰۴۹
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
رویکرد آموزش و تولید در «جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی»
قائم مقام بنیاد بین‌المللی امام رضا‌(ع) از توجه ویژه این بنیاد به رویکرد‌های آموزشی و تولیدی در حوزه‌های میان‌رشته‌ای خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: کارگاه‌های جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی، ذیل هشتمین جشنواره گرافیک رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد آموزشی در شورای ملی سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) مورد تأکید اعضاست؛ زیرا اعتقاد بر این بود که نسل جدید نیازمند آموزش هستند.

قاسم‌پور افزود: بر این اساس، سه کارگاه ملی پوستر، تصویرسازی و پرچم و کتیبه در دستورکار قرار گرفت و در دهه کرامت و با هماهنگی آستان قدس رضوی، طرح‌های منتخب در حرم حضرت رضا(ع) اکران خواهد شد.

قائم مقام بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: دو رویکرد آموزش و تولید، سرفصل‌های مهم ما در این کارگاه هستند و توجه به ماهیت هنر‌های میان‌رشته‌ای باعث افزایش تولید می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: همچنین برای اولین‌بار قرار است جشنواره کاریکاتور نیز در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شود. به همین منظور تاکنون از ۵۲ کشور جهان آثاری به دبیرخانه فرستاده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->