خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند
سرخط خبرها

فقط دو باشگاه برای مجوز حرفه‌ای اقدام نکردند

  • کد خبر: ۱۶۲۷۴۳
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
  • ۱
فقط دو باشگاه برای مجوز حرفه‌ای اقدام نکردند
دو باشگاه لیگ برتری هیچ اقدامی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای انجام ندادند.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار است در تاریخ ۱۰ خرداد ماه رسما اعلام کند که کدام باشگاه‌های لیگ برتری مجوز حرفه‌ای دریافت خواهند کرد. در این مورد با خبر شدیم ۱۴ تیم از تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای گرفتن مجوز حرفه‌ای اقدام کرده اند. هر چند خیلی از آن‌ها بعد از پایان مهلت در نظر گرفته شده مدارک شان را بارگزاری کرده اند و شانس خیلی کمی برای گرفتن این مجوز دارند.

اما جالب اینکه دو باشگاه نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان از مدت‌ها قبل بر این باور بودند که سقوط خواهند کرد و به این خاطر اصلا به خودشان زحمت نداده اند تا برای گرفتن مجوز حرفه‌ای اقدامی کنند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
0
مجوز صنعت نفت پیراهن برزیل است وخلاص
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->