پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو
سرخط خبرها

ادعای جدید فتح الله‌زاده علیه قربانزاده

  • کد خبر: ۱۶۲۸۷۸
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
  • ۲
ادعای جدید فتح الله‌زاده علیه قربانزاده
علی فتح الله‌زاده که محبوبیت خود را میان هواداران استقلال از دست داده بار دیگر مدعی شده از قربانزاده شکایت خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی فتح الله‌زاده در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های ورزشی اعلام کرده از حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی شکایت خواهد کرد. فتح الله‌زاده به این نکته اشاره کرده که اجازه نمی‌دهد اعتبار چندین ساله‌اش یک شبه از بین برود و قصد دارد برای اعاده حیثیت از قربانزاده شکایت کند.

این ادعا درحالی مطرح شده که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پیش از آنکه توسط رئیس سازمان خصوصی سازی به چالش کشیده شود، با انتقاد شدید از سوی بازیکنان استقلال مواجه شد.

بازیکنان استقلال قبل از برکناری فتح الله‌زاده با مصاحیه‌های سریالی خود از عملکرد مدیرعامل سابق انتقاد کردند و او را عامل به وجود آمدن مشکلات عدیده مالی دانستند که در واقع این انتقاد‌ها سبب شد که وی از سمتش کنار گذاشته شود ومسائلی که قربانزاده عنوان کرد در واقع دلیل اصلی برکناری مدیرعامل سابق نبود.

با این حال فتح الله‌زاده حالا که همه چیز را از دست رفته می‌بیند در تکاپو است تا آب رفته را به جوی باز گرداند، اما پرواضح است که تلاش او به نتیجه‌ای نخواهد رسید و حتی اگر از قربانزاده شکایت کند، باز هم این موضوع باعث بازگشت محبوبیتش که میان هواداران استقلال از میان رفته، نخواهد شد.


در ادامه حتما بخوانید

محرومیت تعلیقی برای قائدی و بیرانوند | جریمه میلیونی برای سرخابی‌ها

وزیر ورزش: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده است| هنوز جزئیاتی از سفر اینفانتینو دریافت نکردم

طاهری: از تبعیض علیه استقلال افسرده شدیم! +ویدیو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
1
طرف به جای اینکه بره پارک جاشو نگیرن هنوز تو جنگه..
ع ق
Qatar
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
اوه حاجی کجایی ؟ دو ملیون دلار اوردند تو گود نمیدونن چکارش کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->