سرخط خبرها

تکذیب مذاکره استقلال با حاج صفی دو روز بعد از عقد قرارداد!

  • کد خبر: ۱۶۳۵۸۳
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
تکذیب مذاکره استقلال با حاج صفی دو روز بعد از عقد قرارداد!
باشگاه استقلال دو روز بعد از انتشار خبر رسمی تمدید قرارداد حاج صفی با باشگاه آ ا ک یونان خبر تکذیب مذکره با این بازیکن را در رسانه رسمی منتشر کرد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حوالی ساعت ۲۳ چهارشنبه شب بود که رسانه‌ها خبر تمدید قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه آ ا ک یونان را منتشر کردند. در این خبر آمده بود که حاج صفی به مدت ۲ سال با باشگاه آ ا ک یونان قرارداد بسته است.

این خبر نشان داد که بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران دیگر به فوتبال ایران باز نخواهد گشت و باز هم به عنوان لژیونر به کار خود خاتمه خواهد داد.

اما در عین ناباوری دقایقی قبل رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر تکذیب مذاکره با این بازیکن را منتشر کرد. خبری که نشان می‌دهد مسئولان باشگاه استقلال در بخش رسانه‌ای در جریان تمدید قرارداد حاج صفی با باشگاه یونانی نبوده‌اند و اگر هم از این خبر اطلاع داشته‌اند آن را فراموش کرده‌اند.

عجیب‌تر اینکه دو روز پیش باشگاه استقلال اعلام کرده بود که لیست ورودی و خروجی از سوی ساپینتو ارائه نشده است که اگر این خبر را هم ملاک قرار دهیم، باشگاه استقلال اساسا نباید درباره شایعه مذاکره با حاج صفی واکنشی نشان می‌داد. آن هم دو روز بعد از اینکه این بازیکن به عضویت باشگاه آ ا ک یونان در آمده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->