پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

ایزدیار: در ۴ ماده سهمیه مسابقات جهانی انگلیس را گرفتم

  • کد خبر: ۱۶۴۹۴۴
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
ایزدیار: در ۴ ماده سهمیه مسابقات جهانی انگلیس را گرفتم
پرمدال‌ترین شناگر ایران در جاکارتا از کسب ۳ سهمیه مسابقات جهانی انگلیس در رقابت‌های قهرمانی کشور پاراشنا خبر داد و گفت: هدفم کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در جهانی انگلیس و حضوری پررنگ‌تر در هانگژو نسبت به جاکارتا است.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین ایزدیار در ارزیابی از عملکردش در مسابقات پاراشنای قهرمانی کشور، اظهار کرد: در این رقابت‌ها در ۳ ماده ۵۰ متر کرال سینه، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی شنا کردم که در ۵۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی توانستم رکورد جدیدی به ثبت برسانم و سهمیه مسابقات جهانی انگلیس را کسب کنم. البته پیش از این در ۱۰۰ متر قورباغه نیز سهمیه مسابقات جهانی را در ایتالیا کسب کرده بودم.
وی همچنین با اشاره به ثبت رکورد جدیدی در ۲۰۰ متر مختلط انفرادی بعد از ۶ سال در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: ۲۰۰ متر مختلط انفرادی سنگین‌ترین ماده شنا است که رکوردشکنی در این ماده به راحتی امکانپذیر نیست. در مسابقات قهرمانی کشور بعد از ۶ سال توانستم دوباره رکورد این ماده را ۹ صدم ثانیه نسبت به قبل ارتقاء دهم و در کلاس S ۱۰ به نام خود ثبت کنم که افتخار بزرگی برای من بود.
پرمدال‌ترین شناگر ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در ارزیابی از سطح مسابقات قهرمانی کشور، افزود: هر چند در این مسابقات رکورد‌های زیادی توسط شناگران جابجا شد، اما متاسفانه فقط در حد ملی بود و هیچ شناگری موفق نشد رنکینگ آسیا را که کمیته ملی پارالمپیک برای شناگران از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ در نظر گرفته بود را جابجا کند. حتی تعداد شناگران نیز نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده بود.
ایزدیار اضافه کرد: در حال حاضر در ۴ ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ متر کرال سینه، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه رنکینگ یک آسیا هستم و تلاشم بر این است که در مسابقات جهانی منچستر انگلیس که مردادماه برگزار می‌شود سهمیه پارالمپیک پاریس را در این ماده‌ها کسب کنم.
وی در پایان درباره برنامه آینده خود گفت: بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جهانی انگلیس آغاز خواهم کرد و بعد از موفقیت در این مسابقات هدف بعدی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین است. سعی دارم حضوری پررنگ‌تر و به نتایجی بهتر از جاکارتا در هانگژو دست پیدا کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->