ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

نماینده مجلس: تاکنون از مراد صحرایی برنامه‌ای برای اداره بهتر آموزش ‎و پرورش ندیدیم

  • کد خبر: ۱۶۵۶۱۴
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
نماینده مجلس: تاکنون از مراد صحرایی برنامه‌ای برای اداره بهتر آموزش ‎و پرورش ندیدیم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه آموزش و پرورش حساس‌ترین وزارتخانه کشور است، اما تاکنون از مراد صحرایی برنامه‌ای برای اداره بهتر این مجموعه ندیده‌ایم، تاکید کرد: مراد صحرایی برای کسب رای اعتماد باید برنامه‌های کاربردی برای اداره این وزارتخانه ارائه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، فداحسین مالکی در بیان برنامه‌هایی که باید رضا مراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه دهد تا بتواند از مجلس رای اعتماد کسب کند، گفت: ما تاکنون از آقای صحرایی برنامه‌ای ندیده‌ایم بر همین اساس شرایط سختی خواهد داشت مگر اینکه در نشست کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برنامه‌های درخوری ارائه دهد تا نمایندگان بر مبنای آن تصمیم‌‎گیری کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس، ادامه داد: ما اعتقاد داریم وزارت آموزش و پرورش حساس‌ترین وزارتخانه کشور است و در این حوزه مسائل زیادی از رتبه‌بندی فرهنگیان تا پرداخت معوقاتی که دارند روی زمین مانده است، همچنین بی‌مهری‌هایی به قشر عظیم فرهنگیان شده است و کج سلیقگی‌هایی در این حوزه صورت گرفته است بنابراین ارائه برنامه‌های کاربردی در جهت انجام ماموریت‌های آموزش و پرورش که باید هم تدوین و هم اجرا شوند از اهمیت بسزایی برخوردار است.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این شرایط سخت فردی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رییس جمهور به مجلس معرفی می‌‎شود باید منطبق با این معیار‌ها باشد چرا که قطعا مجلس نسبت به این معیار‌ها واکنش نشان خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم حالا که آقای صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده است برای کسب رای اعتماد تلاش بیشتری در جهت ایجاد نگاه مثبت در مجلسیان نسبت به خود داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->