کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: استان ما یکی از بهترین نقاط برای صادرات محصولات فلزی است

  • کد خبر: ۱۶۵۶۶۴
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
استاندار خراسان رضوی: استان ما یکی از بهترین نقاط برای صادرات محصولات فلزی است
استاندار خراسان رضوی گفت: زنجیره تولید فولاد در این استان باید تکمیل شود و شرکت فولاد خراسان در این زمینه نقش بسزایی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه و در بازدید از مجتمع فولاد خراسان افزود: این شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا تنها واحد فولادی است که امکان تامین خوراک را به راحتی از منطقه خواف دارد، همچنین توسعه کنسانتره و محصول نهایی نیز از قابلیت‌های گسترش در این شرکت برای رسیدن به زنجیره کامل تولید فولاد است.

وی ادامه داد: این شرکت، طرح‌های توسعه‌ای هم دارد و قرار است به سرعت این طرح‌ها تکمیل شود تا در نهایت زنجیره فولادی از معدن تا محصول نهایی کامل شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حضور ما در این مجموعه، قدردانی از زحمات کارگران و فعالان این صنعت است، به خصوص که بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال رشد تولید و مهار تورم، فعالان اقتصادی نقش مهمی در عملی شدن این شعار دارند.

نظری افزود: مجموعه‌های صنعتی و از جمله این شرکت‌های فولادی، کمبود‌هایی در تامین آب، برق و گاز دارند که امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد کاهش دغدغه‌های این مجموعه‌ها باشیم.

وی اظهار کرد: تامین آب برای صنایع فولادی دارای اهمیت بسیاری است و این مجموعه نیز طرح تصفیه فاضلاب نیشابور را با هدف تامین آب مورد نیاز خود در دست اقدام دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که باید موانع را از پیش پای شرکت‌های تولیدی برداشت گفت: با این اقدام ظرفیت تولید صنایع به حداکثر خود خواهد رسید و در نهایت موجب بهبود اقتصاد استان خواهد شد.

نظری افزود: اولویت نخست ما در استان حمایت از شکل گیری زنجیره تولید فولاد است و منطقه خواف و نیشابور نقش مهمی در این موضوع دارند، زیرا فولاد یک صنعت ملی و حتی فراملی است.

او ادامه داد:مجموعه فولاد خراسان اگر بتواند محصول ورق فولادی را تولید کند امکان گسترش صنایع خودروسازی استان را هم فراهم می‌کند.

نظری اضافه کرد: خراسان رضوی یکی از بهترین نقاط برای صادرات محصولات فلزی با توجه به نزدیکی به کشور‌های همسایه و دسترسی اش به مسیر‌های ارتباطی با آسیای میانه است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->