تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد
سرخط خبرها

نماینده زابل: وادادگی در برابر طالبان پذیرفتنی نیست

  • کد خبر: ۱۶۶۴۷۵
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
نماینده زابل: وادادگی در برابر طالبان پذیرفتنی نیست
نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه نباید بیش از این عظمت و عزت ایران اسلامی را در مقابل طالبان مخدوش کرد، گفت: این همه وادادگی پذیرفتنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس با تشکر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مجلس، شهادت مرزبانان در مرز سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در تذکری تصریح کرد: آقای رئیسی از اقدام شجاعانه شما کمال تشکر را دارم، همچنین از رئیس مجلس و سایر عزیزان و خادمان و مسئولان تشکر می‌کنم، اما اخطار می‌دهم بیش از این عظمت و عزت ما را در مقابل طالبان مخدوش نکنید، چرا این همه وادادگی؟

وی افزود: بدخواهان بشریت یعنی انگلستان و آمریکا، اسرائیل و آل سعود بند کمال خان را بستند تا سیستان ایران تخلیه شود و مرز ایران را ناامن کنند. طرح‌های فراوان ارائه شده است، اما در فرصت سوزی شاگرد اول هستیم. چه جوابی برای مردم و خدا دارید؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->