عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آخرین وضعیت طرقبه و شاندیز پس از بارش شدید باران از زبان فرماندار | یک نفر از مرگ حتمی نجات یافت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: شهرداری در انتقال پادگان ارتش، به دنبال نفع و سود نیست

  • کد خبر: ۱۶۸۰۹۲
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
شهردار مشهدمقدس: شهرداری در انتقال پادگان ارتش، به دنبال نفع و سود نیست
امیر آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، با محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهدمقدس، امروز چهارشنبه ۱۷ خردادماه در دیدار و گفتگو با امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش اظهارداشت: بحث انتقال پادگان ارتش که در سال ۸۰ کلید خورد و هشت شهردار نیز در آن دخیل بودند دراین دوره با همکاری مدیریت شهری، ارتش و آستان قدس رضوی بعد از دو دهه به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه البته موضوعاتی باقی‌مانده که معتقدیم با همکاری و تعامل حل می‌شود، افزود: در انتقال پادگان ارتش، شهرداری به دنبال نفع و سود نیست بلکه هدف بازگشایی معابر و مهیاکردن فضای سبزی وسیع و خاطره‌انگیز برای بهره‌برداری زائران و مجاوران در محدوده مرکزی شهر است.

به گفته شهردار مشهد بازگشایی معابر پادگان انجام و تأثیر مثبتی بر ترافیک سنگین این محدوده داشته است، اما با این‌حال هنوز مباحث ترافیکی میدان جهاد کامل نیست و بر همین اساس پروژه تکمیل میدان انقلاب و اتصال آن به بولوار نماز در دستور کار قرار دارد.

قلندر خاطرنشان کرد: در مجموع هدف ما این است تا بولوار نماز را به نحو درستی زیر بار ترافیکی قرار دهیم تا ترافیک سنگین مسیر‌های دیگر کاهش پیدا کند.

وی با اشاره بر اینکه اجرای این پروژه‌ها برای شهرداری هزینه‌های سنگینی دارد، افزود: با توجه به اینکه طرح‌های تفصیلی جدید ابلاغ‌شده، پاسخگویی به ارتش نیز در خصوص اراضی پادگان انجام خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

شهردار مشهد تصریح کرد: باید به این نکته تأکید کنم که دیدگاه ما در خصوص پادگان دیدگاهی مثبت است و با توجه به اینکه طرح‌های تفصیلی جدید ابلاغ‌شده است پاسخگویی کمی زمان برشد، که به دنبال این هستیم با رفع مشکلات به این کار سرعت ببخشیم.

آمادگی ارتش در تعامل با شهرداری مشهد

امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش نیز در این دیدار گفت: خوشحالیم که فردی متخصص و متعهد به‌عنوان شهردارمشهد انتخاب‌شده است.
وی افزود: اعتقادداریم که مدیریت اثربخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گران‌قدر جنابعالی موجب پیشرفت و ارتقاء مشهدالرضا (ع) خواهد شد و دراین مسیر آماده تعامل و همدلی با شهرداری مشهد هستیم.

در پایان این دیدار، فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش با اهدای لوحی از شهردارمشهد تقدیر کرد.

شهردار مشهدمقدس: در انتقال پادگان ارتش، شهرداری به دنبال نفع و سود نیست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->