حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید واکنش نخست وزیر ژاپن به شهادت رئیس جمهوری ایران ۸ تیر به‌عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیشنهاد شد عزای عمومی در لبنان؛ عراق، سوریه، پاکستان و هند
سرخط خبرها

به خاطر یک گوشی، آب سد خالی کرتاهه؟!

  • کد خبر: ۱۶۸۲۲۵
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
به خاطر یک گوشی، آب سد خالی کرتاهه؟!
چند وقت پیش گوشی یک مسئول هندی هنگام عکس سلفی گرفتن توی آب پشت سد افتاد. او چند تا غواص را فرستاد تا زیرآبی بزنند و گوشی او را پیدا کنند، اما موفق نشدند. مسئول محترم هندی بی خیال نشد و دستور داد آب پشت سد تخلیه شود.

چند وقت پیش گوشی یک مسئول هندی هنگام عکس سلفی گرفتن توی آب پشت سد افتاد. او چند تا غواص را فرستاد تا زیرآبی بزنند و گوشی او را پیدا کنند، اما موفق نشدند. مسئول محترم هندی بی خیال نشد و دستور داد آب پشت سد تخلیه شود. سه روز طول کشید تا حدود ۲ میلیون لیتر آب پشت سد خالی شد، آبی که به راحتی می‌توانست حدود ۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی را آبیاری کند. خلاصه گوشی موبایل مسئول پیدا شد. هر چند چشم او به دیدن آن روشن شد، ولی خود گوشی روشن نشد. آن مسئول هم اخیرا از مقامش تعلیق شد و خلاصه اینکه هم موبایل پرید و هم مقام.

یک آقازاده: به بابا گفتم مسئولیت واقعی یعنی همین. یعنی که این قدر دستت باز باشد که آب داخل سد با آب داخل حوض حیاط خانه ات کوچک‌ترین فرقی با هم نکنند و به همان راحتی که می‌توانی آب حوض را خالی کنی، همان طور راحت بتوانی چند میلیون لیتر آب سد را هم خالی کنی.

یک مسئول خسته: به نظر من که هر مسئولی باید فقط پشت میزش بنشیند و به مردم خدمت رسانی کند، مسئولی که بخواهد این طرف و آن طرف برود تا مشکلات را حل کند، حقش است که هم گوشی اش بیفتد توی آب، هم خودش.

یک کارمند نجومی بگیر: اگر این مسئول مثل من حقوق نجومی می‌گرفت، به جای اینکه به خاطر یک گوشی آب سد را خالی کند می‌رفت یک گوشی نو دیگر، بهتر از آن قبلی می‌خرید و تازه جلو اسراف این همه آب هم گرفته می‌شد.

یک سوءاستفاده گر: اگر هنوز گارانتی اش زمان دارد ببر نمایندگی، ولی نگو افتاده توی عمق زیاد یک سد. فقط بگو صبح بیدار شدم در کمال تعجب دیدم عه! چرا این گوشی کار نمی‌کند.

یک کارگردان هندی: یک ایده به ذهنم رسید. گوشی یک مسئول بیفتد توی اقیانوس هند و بعد دستور بدهد مردم هند، همه آب‌های اقیانوس هند را بریزند توی اقیانوس آرام تا گوشی پیدا بشود.

یک باتجربه: شاید هنوز بشود گوشی را احیا کرد. چند بار بزنش زمین، درست می‌شود. من هم یک گوشی نوکیا داشتم با این کار درست می‌شد.

یک مسئول خیلی باتجربه: احتمالا در جایی دیگر در یک پست جدیدتر با حقوق بهتر منصوب بشود.

یک نفر جلو مغازه گوشی فروشی: واقعا که حیف شد. الان قیمت گوشی طوری است که وقتی گوشی آدم بیفتد توی آب، انگار ماشینش افتاده است توی دریا.

یک نفر خریدار واقعی: اگر گوشی لازم نمی‌شود، ولی شارژر گوشی موجود است من خریدارم. فقط هزینه ارسالش از هندوستان تا ایران را خود آن مسئول تقبل کرتاهه.

یک مسئول ژاپنی: به نظر من این مسئول باید به خاطر اینکه گوشی اش را سفت توی دستش نگه نداشته است استعفا دهد.

یک شخص خاص: به نظر من این ۲ میلیون لیتر آب، یک قطره هم ارزش نداشتند و بهانه‌ای بود برای اینکه مردم حواسشان پرت بشود که ۲۰۶ و لندکروز در سطح هم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->