داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

بلیت رقابت‌های جهانی دانشجویان در روسیه به بدمینتون‌بازان مشهدی رسید

  • کد خبر: ۱۶۸۴۰۰
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
بلیت رقابت‌های جهانی دانشجویان در روسیه به بدمینتون‌بازان مشهدی رسید
رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی اعلام کرد: رقابت‌های بدمینتون انتخابی تیم ملی دانشجویان اعزامی به بازی‌های جهانی روسیه با انتخاب دو بدمینتون‌باز مشهدی به پایان رسید.

سید حسین رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: بازی‌های انتخابی تیم‌های ملی بدمینتون دانشجویان دختر و پسر ایران در حالی برگزار شد که در قسمت آقایان، ۳ نماینده از مشهد در این بازی‌ها شرکت کردند.

وی ادامه داد: محمد زرچی، مهدی رضایی و سینا سالاری نمایندگان ما در این رقابت‌ها بودند که خوشبختانه رضایی و زرچی توانستند با شایستگی و توان فنی خوب، به عضویت تیم ملی انشجویان کشورمان دربیایند.

رضوی خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار است که در سطح دانشجویی، ۲ بازیکن از ۴ بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها از مشهد انتخاب می‌شوند. پیش از این و در سال 2010، در رقابت های جهانی دانش آموزان تنها یک نماینده داشتیم و این نشان دهنده سطح پیشرفت ماست.

گفتنی است‌ مهدی رضایی، دانشجوی رشته علوم ورزشی از دانشگاه فردوسی مشهد و محمد زرچی، دانشجوی رشته پرستاری از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به همراه ۲ بازیکن دیگر، امیرحسین حسنی و نیما رستم‌پور، جواز حضور در رقابت‌های دانشجویان جهان در روسیه را به دست آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->