نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

عارف غلامی سوژه انتقاد از قلعه نویی

  • کد خبر: ۱۶۸۹۷۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
  • ۱
عارف غلامی سوژه انتقاد از قلعه نویی
احتمال دعوت از عارف غلامی به تیم ملی بار دیگر انتقاد کارشناسان و رسانه‌ها را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دعوت از عارف غلامی به تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر همواره با انتقاد‌هایی از سوی رسانه‌ها و کارشناسان همراه بوده است. گفته می‌شود به تازگی نیز قرار بوده این بازیکن به تیم ملی دعوت شود! اما به دلایلی نام او از لیست کنار رفته است.

بهزاد داداش‌زاده یکی از کارشناسان فوتبال ایران با انتقاد از دعوت غلامی به تیم ملی گفته: «عارف غلامی به عنوان مدافعی که در لیست تیم ملی قرار داشته، اما به دلیل مشکلات گذرنامه نتوانسته به قرقیزستان برود، آن هم در شرایطی که این بازیکن در طول فصل عملکرد رضایت‌بخشی نداشت گفت: خیلی از نفرات واجد شرایط به تیم ملی دعوت نشدند. انتخاب بازیکن هم در اختیار سرمربی است، اما غلامی در حد تیم ملی فعلی نیست. هرچند شاید در آینده خوب باشد، اما در حال حاضر از لحاظ فکری خوب نیست و تمرکز هم ندارد. در همین استقلال یا تیم‌های دیگر برخی نفرات شایسته در این لیست قرار نگرفتند، اما اینکه لیست بر چه مبنایی بسته شده باید خود قلعه‌نویی پاسخگو باشد.»

غلامی در حالی در فهرست ذهنی قلعه نویی قرار گرفته که در فصل بیست و دوم در بازی‌های بزرگ استقلال عملکرد بسیار ضعیفی داشت. این بازیکن علاوه بر افت فنی بیشتر زمان خود را در فصلی که گذشت به مسائل حاشیه‌ای صرف کرد که در نهایت نیز ضرر قابل توجهی از این موضوع دید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ع ق
Qatar
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
ايست تيم ملي سرم اور است دعوت شده و نشده همه علامت سوال هستند اصلا نحوه انتخاب سرمربيها و مربيها واقعا زشت و حيرت اور است و همه ايران به ان معترص است چیزی که رئیس و هیئت رئیسه این فدراسیون درک نمی کنند اقای قوه قضائیه جرم و جنایت قضیه ویلموتس ماست مالی شد ؟ همین اقایون شریک جرم جولان می دهند می دانید ؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->