تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟
سرخط خبرها

شهرخودرو در زمین فولاد سخت

  • کد خبر: ۱۶۹۰۴
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
شهرخودرو در زمین فولاد سخت
نماینده آسیایی مشهد امروز در اهواز به مصاف نماینده خوزستان می‌رود.
لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نوزدهم رسیده است و امروز با برگزاری دیدار فولاد خوزستان و شهرخودرو خراسان، رسما بازی‌های این هفته آغاز خواهد شد.
 
شهرخودرو بعد از چند هفته رؤیایی و پیروزی‌های درخشان در پلی‌آف آسیایی و لیگ برتر پا به میدان فولاد آره‌نا می‌گذارد و میزبان اهوازی بعد از قبول شکست در جدال نزدیک برابر همتای اصفهانی به این مسابقه رسیده است. شاگردان جواد نکونام بر خلاف مردان مجتبی سرآسیایی با باخت پا به این بازی خانگی می‌گذارند و انگیزه‌های زیادی برای متوقف کردن حریف آسیایی‌شان دارند. از طرفی شهرخودروی‌‎ها که هیچ دوست ندارند در آستانه دیدار نخستشان در دور گروهی لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان شکست بخورند، با تمام توان به میدان می‌روند تا اهواز را دست پر به مقصد دبی برای برگزاری بازی در کشور ثالث ترک کنند.

جایگاه و تقابل‌های رودررو
شهرخودرو خراسان با ۳۲ امتیاز بر پله پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است و در مقابل، فولاد خوزستان با ۲۴ امتیاز و یک بازی کمتر در جدول هشتم است، دیداری که با توجه به بازی عقب‌افتاده فولاد، می‌تواند یک نبرد شش‌امتیازی برای اهوازی‌ها باشد، زیرا در صورت متوقف کردن تیم مشهد و پیروزی بر شهرخودرو و برد احتمالی در بازی معوقه، فولادی‌ها می‌توانند خودشان را به جمع بالانشینان نزدیک کنند. شهرخودرو و فولاد تاکنون ۱۴ بار با یکدیگر در لیگ برتر و جام حذفی رو‌به‌رو شده‌اند. ماحصل این نبرد‌ها ۷ پیروزی برای تیم جنوبی، ۲ برد برای شهرخودرو و ۵ تساوی بوده است. فولاد دور رفت فصل جاری لیگ برتر توانست در مشهد با گل دیرهنگام لوسیانو پریرا، شهرخودرو را غافل‌گیر کند و ۳ امتیاز ارزشمند را به اهواز ببرد.

جدال سرآسیایی و نکونام
مربیان جوان شهرخودرو و فولاد، هر ۲، می‌توانند از عوامل جذابیت این دیدار باشند، مربیانی با تفکرات جدید و تازه‌نفس که حرف‌‎های زیادی برای لیگ برتر نه‌چندان به‌روز ما دارند! هر ۲ مربی در کنار زمین جنب و جوش فراوانی دارند و تقریبا ۹۰ دقیقه ایستاده کار شاگردانشان را دنبال می‌کنند، مسئله‌ای که از همین حالا یک جنگ تمام‌عیار در کنار زمین را نوید می‌دهد و این کار داور چهارم نبرد فولاد و شهرخودرو را دشوار خواهد کرد. سرآسیایی و نکونام هر ۲ به فوتبال مالکانه و البته زمینی تأکید ویژه‌ای دارند و این می‌تواند بازی امروز را تماشاگرپسند و دیدنی کند.

ستاره‌های خطرناک و تأثیرگذار
دیدار امروز خالی از ستاره‌هایی نیست که چشم هر بیننده تلویزیونی را به جعبه جادویی خیره کند. شهرخودرو باتجربه‌هایی، چون رحمتی، مرادمند، قاسمی‌نژاد، خلعتبری و قاضی را در میدان دارد که می‌توانند هر خط دفاعی را به هم بریزند. فولاد هم با خرید‌های خوب نیم‌فصلی، حالا به تیمی پرمهره و خطرناک تبدیل شده است. فرشاد احمدزاده، پاتوسی، پریرا و ... ستاره‌های فولادی هستند که خط دفاع شهرخودرو را به زحمت خواهند انداخت. با این همه، فولاد در این دیدار گلر اصلی خود، شهاب گردان، وحید حیدریه، محمد قاسمی‌نژاد و رضا شربتی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، اما شهرخودرو در این بازی محروم و مصدومی ندارد.

تدبیر فولادی‌ها برای جلب حمایت هواداران
تیم فوتبال فولاد خوزستان که در نیم‌فصل دوم با جذب ستاره‌های زیاد سعی در کسب نتایج بهتر و بهبود جایگاه خود در جدول دارد، حالا برای غلبه بر شهرخودرو تدبیر ویژه‌ای اندیشیده است. باشگاه فولاد روز گذشته در بیانیه‌ای خطاب به هوادارانش اعلام کرد به مناسبت دهه مبارکه فجر همه بلیت‌های بازی با شهرخودرو از سوی یک حامی مالی خریداری شده است و هواداران می‌توانند با مراجعه به سامانه همیشگی تهیه بلیت، بلیت این بازی را به صورت رایگان تهیه کنند، اتفاقی که قطعا بر حضور پرشورتر هواداران اهوازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا تأثیری بسزا خواهد گذاشت.

غیبت سرآسیایی، برنامه ویژه نکونام
نشست خبری سرمربیان ۲ تیم فولاد و شهرخودرو روز گذشته پیش از این دیدار حساس در شرایطی برگزار شد که مجتبی سرآسیایی، سرمربی شهرخودروی‌ها، به دلیل هم‌زمانی این نشست با زمان پرواز تیمش به اهواز نتوانست در آن شرکت کند. جواد نکونام، سرمربی فولاد، در این نشست درباره بازی تیمش برابر شهرخودرو به ذکر این نکته بسنده کرد: «شهر‌خودرو از نظر مالکیت، یکی از تیم‌های خوب ایران است، ولی ما برای بازی با این تیم برنامه خاصی داریم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->