کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

استفاده از چراغ‌های اضطراری پلیس توسط وسایل نقلیه شخصی چه جریمه‌ای دارد؟

  • کد خبر: ۱۶۹۶۵۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
استفاده از چراغ‌های اضطراری پلیس توسط وسایل نقلیه شخصی چه جریمه‌ای دارد؟
رییس پلیس راهور مشهد گفت: در صورت مشاهده چراغ‌های اضطراری پلیس یا چراغ‌های قرمز و آبی در وسایل نقلیه شخصی، چراغ اضطراری فک شده و پس از اعمال قانون، گزارش آن به مقام قضایی ارسال می‌شود.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، سرهنگ عباس عابدینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص استفاده موتور و خودرو‌ها از چراغ‌های قرمز و آبی عنوان کرد: استفاده از چراغ اضطراری (چراغ قرمز و آبی) که به چراغ‌های پلیس شباهت دارد، برای تمام وسایل نقلیه ممنوع است.

وی افزود: در صورت مشاهده استفاده یک وسیله نقلیه از این چراغ‌ها، آن چراغ در وسیله نقلیه فک شده و پس از آن موتورسیکلت و یا خودرو اعمال قانون شده و گزارش آن به مقام قضایی ارسال خواهد شد، چرا که وسایل نقلیه امکان استفاده از چراغ‌های اضطراری را ندارند.

رییس پلیس راهور مشهد گفت: جریمه استفاده از این چراغ‌های اضطراری توسط وسایل نقلیه ۶۰ هزار تومان است که این جریمه اندک اصلا بازدارنده نیست.

عابدینی در خصوص اینکه استفاده از چراغ‌های اضطراری جرم محسوب می‌شود یا خیر، گفت: استفاده از این چراغ‌ها بستگی به نظر مقام قضایی دارد، اما فکر نمی‌کنم استفاده از چراغ‌های قرمز و آبی پلیس توسط وسایل نقلیه شخصی در قانون برایش جرم در نظر گرفته شده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->