وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست‌جمهوری را صادر کرد اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) تغییر نام منطقه حفاظت‌شده دیزمار به شهید جمهور وزیر کشور: رئیس‌جمهور شهید ما صدای رسای مردم غزه در همه مجامع بین‌المللی بود دستور سرپرست ریاست‌جمهوری درباره تداوم نظارت دقیق و جدی بر بازار ویدئو | مستند «روایت سانحه» | روایت خبرنگار صداوسیما از سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور انس حقانی: شهید رئیسی مشکلات بین کشور‌های اسلامی را حل کرد + فیلم مخالفت شورای نگهبان با ثبت‌نام الکترونیک نامزد‌های ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ خرداد) جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: لزوم تبیین شخصیت‌های اخلاقی شهدای خدمت برای نسل جوان سرلشکر موسوی: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + اینفوگرافیک مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری (۶ خرداد ۱۴۰۳) آیا انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیک برگزار می‌شود؟ پوتین با سفر به تاشکند آخرین تحولات منطقه‌ای را بررسی می‌کند انگلیس به‌دنبال احیای «سربازی اجباری» دریادار سیاری: شهدا موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران هستند مکتب امام‌ رضا (ع) وحدت ملی و همگرایی بین‌المللی گاف جدید بایدن | بایدن در ۴ ماه، ۱۵۰ گاف داده است ایران و سودان برای تسریع در روند بازگشایی سفارت دو کشور توافق کردند برلین در تلاش برای مهار پناهندگان اوکراینی
سرخط خبرها

مخالف وزیر پیشنهادی کشاورزی: تولید دام کشور متناسب با نرخ جمعیت نیست

  • کد خبر: ۱۷۰۲۳۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
مخالف وزیر پیشنهادی کشاورزی: تولید دام کشور متناسب با نرخ جمعیت نیست
نماینده مردم میاندواب در مجلس با اشاره به کمبود دام در کشور با در نظر گرفتن نرخ جمعیت فعلی گفت: میزان دریافت پروتئین در بسیاری از کشور‌ها فاصله زیادی با دریافت پروتئین در کشور ما دارد لذا وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باید توضیح دهد که در این زمینه چه برنامه‌ای را مدنظر قرار خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عیسی‌زاده در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: ما امروز فردی را برای تصدی بر وزارت جهاد کشاورزی انتخاب می‌کنیم که با مردم روبرو است و تصمیمات وی بر سفره مردم تأثیرگذار است بنابراین باید گفت این وزارتخانه، وزارتخانه مهمی قلمداد می‌شود.

نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای نیکبخت ما امروز با خشکسالی مزارع مردم مواجه هستیم و باید در زمینه مایحتاج مردم به خودکفایی برسیم لذا شما باید امروز توضیح دهید که در زمینه خشسکالی آبی چه اقداماتی را مدنظر قرار خواهید داد.

وی با اشاره به کمبود دام در کشور با در نظر گرفتن نرخ جمعیت فعلی بیان کرد: میزان دریافت پروتئین در بسیاری از کشور‌ها فاصله زیادی با دریافت پروتئین در کشور ما دارد لذا وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باید توضیح دهد که در این زمینه چه برنامه‌ای را مدنظر قرار خواهد داد.

عیسی زاده تصریح کرد: همچنین قیمت خرید تضمینی گندم در حال حاضر پایین بوده و باید مشخص شود آقای نیکبخت برای تشویق کشاورزان جهت کاشت گندم چه برنامه‌ای خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همچنین تحقیقات کشاورزی کشور متأسفانه کاربردی نیست و اثرات این موضوع در زندگی مردم مشاهده نمی‌شود لذا انتظار این است بخش دانش بنیان به بخش کشاورزی اضافه شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: آقای نیکبخت در برنامه‌های شما در زمینه خودکفایی جو، ذرت و سویا موضوعات به خوبی مطرح نشده است، این در حالی است که ما در حال حاضر ۷ میلیون تن جو و ۱۲ میلیون تن ذرت به کشور وارد می‌کنیم.

وی با اشاره به موضوع خودکفایی در تولید گوشت در کشور ادامه داد: در حال حاضر ما از ۲۴ کشور گوشت وارد می‌کنیم و باید برای تأمین منابع پروتئینی تصمیمات درستی گرفته شود. امیدواریم آقای نیکبخت که از کف وزارت جهاد کشاورزی برای تصدی این وزارتخانه معرفی شده بتواند مشکلات این بخش را به درستی برطرف کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->