مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند
سرخط خبرها

شهادت ۳ نیروی مقاومت فلسطین در عملیات پهپادی اسرائیل + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۶۱۲
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
شهادت ۳ نیروی مقاومت فلسطین در عملیات پهپادی اسرائیل + فیلم
منابع فلسطینی از حمله تروریستی پهپادی شامگاهی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در شهر «جنین» (شمال کرانه باختری) خبر دادند که در جریان این تجاوز تروریستی، سه فلسطینی شهید شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی منابع اعلام کردند که یک فروند پهپاد اسرائیلی خودرویی را در شهرک مقبیله در مجاورت جنین هدف قرار داده که طی آن یک فلسطینی به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو را در منطقه «خروبه» شهر جنین هدف حمله قرار داده است. پایگاه خبری «شهاب» به نقل از منابع محلی گزارش داد که پهپادهای رژیم صهیونیستی در این حمله یک خودروی غیرنظامی را هدف قرار داده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین شامگاه چهارشنبه گزارش داد که برخی منابع از درگیری مسلحانه شدید مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در نزدیکی ایست بازرسی جلمه در جنین خبر دادند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری عبری زبان "خدشوت یسرائیل" اعلام کرد که یک فروند پهباد اسرائیلی چند جوان فلسطینی را در داخل خودرویی در جنین هدف قرار داده است.

به دنبال این حادثه تروریستی، هلال احمر فلسطین اعلام کرد خودرویی که در جنین توسط پهباد اسرائیلی هدف قرار گرفته، ۵ سرنشین داشته است.

به گزارش وبگاه فلسطینی شهاب نیوز، گروه‌های امدادی فلسطینی اعلام کردند که در جریان این حمله سه فلسطینی در دم به شهادت رسیدند.

در همین راستا، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از طریق یک پهباد اقدام به ترور یک تیم مسلح فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی جلمه در جنین کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از عملیات ترور چند مبارز مقاومت در جنین بوسیله پهپاد خبر داده است.

همچنین شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اولین عملیات ترور بوسیله هواپیما در کرانه باختری از سال ۲۰۰۵ است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که عملیات ترور مبارزان فلسطینی در جنین بوسیله یک فروند پهباد "هرمز ۴۵۰" انجام گرفته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->