تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟ مالکیت سرخابی‌ها تعیین تکلیف شد
سرخط خبرها

خطیبی چطور سر از پیکان درآورد؟

  • کد خبر: ۱۷۱۴۲۴
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
خطیبی چطور سر از پیکان درآورد؟
سرمربی جدید خودروسازان در بین گزینه ها هم نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پیکان در یک اقدام غیر منتظره رسول خطیبی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد در حالی که در روز‌های اخیر مذاکرات خیلی جدی را با مهدی تارتار، حمید مطهری، داود مهابادی، رضا عنایتی، حسین عبدی و ... داشت. اما اینکه چطور شد به یکباره خطیبی مس کرمان را رها کرده و سرمربی پیکان شد، حکایت جالبی دارد.

در این مورد با خبر شدیم خطیبی از طریق لابی با یکی از مسئولان باشگاه پیکان متوجه می‌شود که این باشگاه بودجه خیلی کمی را برای فصل جدید پیش رو دارد و حاضر نیست بیشتر از سه میلیارد هم برای سرمربی اش هزینه کند، از همین رو مربیان نامبرده پاسخ شان برای هدایت پیکان منفی بوده است. خطیبی هم وقتی ماجرا را متوجه می‌شود از طریق لابی خود گزینه هدایت پیکان شده و بعد از مذاکره با مدیریت این باشگاه حاضر می‌شود با دستمزد کم و هزینه ۸۵ میلیاردی برای یک فصل در پیکان مشغول به کار شود.

باید دید خطیبی که چند سالی بود مربیگری نمی‌کرد و مدیرعامل مس سونگون بود موفق می‌شود در لیگ برتر با پیکان خودنمایی کند یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->