صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی تمام بدهی‌های استقلال تعیین تکلیف شد| کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌ها یحیی گل‌محمدی همچنان از پرسپولیس طلبکار بازارگرمی به سبک رضاییان و احمدزاده ستاره پرسپولیس همچنان سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود؟ سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

نکونام در انتظار نهایی شدن اردوی ترکیه

  • کد خبر: ۱۷۳۵۳۱
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
نکونام در انتظار نهایی شدن اردوی ترکیه
با توجه به اینکه هنوز بودجه تازه‌ای وارد حساب باشگاه استقلال نشده، ممکن است اردوی برون مرزی شاگردان نکونام لغو شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درمصاحبه‌ای که اخیرا از افشین پیروانی منتشر شده، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این تیم آخر هفته راهی کشور ترکیه خواهد شد تا اردوی خود را در این کشور برگزار کند.

سرخ‌ها درحالی همه مقدمات لازم برای سفر برون مرزی خود را فراهم و بودجه کافی را دراختیار دارند که هنوز مشخص نیست آیا باشگاه استقلال می‌تواند همچون رقیب سنتی خود وبرخی تیم‌ها که راهی ترکیه شده‌اند، چنین سفری را انجام دهد یا خیر؟!


نکونام پیش‌تر در مذاکراتی با سرپرست سابق استقلال داشت، به وی اعلام کرده بود قصد دارد تیمش را به کشور ترکیه ببرد.

سرمربی استقلال دلایل این سفر را هم اعلام کرده بود و کریمی هم مخالفتی با برگزاری اردو نداش، اما در همان ایام هم تردید‌های بسیاری درباره برگزاری این اردو وجود داشت و حالا که تغییراتی هم درمدیریت باشگاه استقلال به وجود آمده، احتمال لغو این اردو بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته است.

البته هنوز نکونام و خطیر درباره برنامه‌های پیش رو نشستی با یکدیگر برگزار نکرده‌اند، اما پیش بینی می‌شود بعد از برگزاری اولین جلسه تکلیف اردوی برون مرزی نیز مشخص شود و استقلال نیز بتواند همچون رقیب سنتی از مزیب برگزاری اردوی آماده سازی خارج از ایران بهره‌مند شود.

به هرحال ترجیح بسیاری از مربیان این است که فضای اردوی خارج از ایران را برای بازیکنان خود فراهم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->