اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

راگبی شناخته نشود افول می‌کند

  • کد خبر: ۱۷۳۵۸۷
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
راگبی شناخته نشود افول می‌کند
سرپرست تیم راگبی آقایان خراسان رضوی گفت: راگبی رشته‌‌ای المپیکی است که تا کنون برای استان بسیار مقام آورده و در سال‌های گذشته پر مخاطب بوده اما نیازمند دیدگاه ویژه‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات راگبی از رشته‌های انجمن ورزشی است که برای استان افتخار آفرینی کرده است. مسابقات قهرمانی کشور از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در استادیوم شهید شیرودی تهران برگزار شد، که خراسان با دو تیم در این دور از رقابت‌ها حاضر شد و موفق شد با تیم الف خود عنوان نائب قهرمانی را کسب کند. 

محمد بوستانی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی راگبی، اظهارکرد: اکثر بازيکنان ما در دوره قبل ملی‌پوش بوده و اکنون نیز بسیاری از بازیکنان خراسانی ملی‌پوش هستند. راگبی به صورت ۱۵ و ۷ نفره انجام می‌شود و مسابقاتی که گذشت مسابقات ۷ نفره انتخابی تیم ملی اعزام به المپیک بود که خراسان بدون هیچ حمایت خاص و با کمک  هیات، بازیکنان و اسپانسر شخصی توانست دو تیم اعزام کند. خوشبختانه توانستیم دست پر برگردیم و تیم اصلی ما نائب قهرمان کشور و تیم دوم ما که تیم جوانی هم بود پنجم کشور شد. قریب به ۴۵ روز آینده مسابقات قهرمانی کشور ۱۵ نفره برگزار خواهد شد که قطعا  افتخارآفرین خواهیم بود.

وی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته بیان کرد: به همکاری رسانه‌ها و سایر ارگان‌هایی که قابلیت جذب مخاطب را دارند نیازمندیم که جذب مخاطب و سرمایه گذار را افزایش دهند؛ تا زمانی که این مهم محقق نشود هیچ ورزشی به جز ورزش‌های شناخته شده رشد نمی‌کند چرا که باید برای اسپانسر آورده‌ای داشته باشد که پای کار باشد. 

سرپرست تیم راگبی آقایان خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که راگبی دیده نشود همین روند ادامه دارد و جذب اسپانسر همچنان با چالش مواجه خواهد بود. راگبی رشته‌‌ای است که تا کنون برای استان بسیار مقام آورده و در‌ سال‌های گذشته پر مخاطب بود. راگبی یک رشته المپیکی است که نیازمند حمایت و دیدگاه ویژه‌ای است.

بوستانی از سطح بالای مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام به المپیک بسیار فشرده و با حضور ۱۴ تیم در سطح بسیار بالایی برگزار شد. عملکرد خراسان خداروشکر در این رقابت‌ها مطلوب بود. تیم با کمترین حمایت و با حداقل‌ امکانات افتخارآفرینی کردند. 

وی افزود: حمایتی از سوی ارگان‌‌های دولتی نسبت به راگبی وجود ندارد. سال‌هاست در پی زمین اختصاصی تمرین هستیم که بتوانیم علاوه بر کاهش هزینه‌ها به امر مهم آموزش بپردازیم اما متاسفانه هرگز این شرایط فراهم نشده است. متولیان ورزش یاری‌رسان رشته راگبی که همواره برای استان افتخار آفریده باشند که راگبی به جایگاه مطلوب خود برسد.

سرپرست تیم راگبی آقایان خراسان رضوی با تاکید بر ارائه بیمه درمان برای ورزشکاران، عنوان کرد:احتمال بروز آسیب در ورزش بسیار است و ورزشکاران متاسفانه بیمه‌ای برای درمان ندارند. 

وی درنهایت خاطر نشان کرد: احمد عطایی، حسن سیاح، ایمان رجبی ، مجید حیدری و مهدی رهشتایی، ملی‌پوشان خراسان هستند و حمید تقوی‌نژاد مربی تیم ۷ نفره عراق و اولین مربی لژیونر راگبی ایران است. زحمات شایان جلال جهانبخش سرمربی تیم راگبی استان در این نتایج تاثیر بسزایی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->