نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

درویش به در خروجی نزدیک شد

  • کد خبر: ۱۷۳۹۵۷
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
درویش به در خروجی نزدیک شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صندلی لرزانی در این باشگاه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در سه سال اخیر وام‌های زیادی از بانک‌های مختلف گرفته و نتوانسته اقساط آن را پرداخت و به موقع تسویه حساب کند. در همین راستا باشگاه پرپسولیس در شرایط فعلی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد و همین مسئله باعث شده که سپرده ۲۷۰ میلیاردی باقی مانده از فروش سهام این باشگاه، در خطر پرداخت به بانک‌ها در ازای بدهی‌های اشاره شده قرار بگیرد.

این اتفاق باعث شده که سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش حسابی از عملکرد رضا درویش شاکی شوند و مدیریت غلط او را باعث بوجود آوردن این شرایط بدانند.
ناگفته نماند درویش در شرایط فعلی نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان برای پرداخت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته اعضای تیمش کسر بودجه دارد و به زودی زمان پرداخت پیش قرارداد‌های سرخپوشان هم فرا خواهد رسید. در واقع باید گفت کفگیر مدیریت باشگاه پرسپولیس بدجوری به ته دیگ رسیده و در این شرایط بعید است درویش بتواند عمر زیادی در این باشگاه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->