تولید تخم مرغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن می‌رسد حدود ۴.۴ تن شمش طلا طی ۲۸ حراج حضوری در مرکز مبادله مورد معامله قرار گرفت یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟
سرخط خبرها

فاز نخست پروژه آبرسانی دریا به خراسان رضوی تا سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر: ۱۷۴۰۱۳
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
فاز نخست پروژه آبرسانی دریا به خراسان رضوی تا سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۵ فاز اول پروژه آبرسانی دریای عمان به خراسان رضوی به مرحله بهره برداری خواهد رسید و آنچه قرار است به مشهد انتقال داده شود، سالانه ۱۳۰میلیون متر مکعب آب از دریای عمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در جمع خبرنگاران درباره وضعیت منابع آبی در خراسان رضوی اظهار داشت:در استان ما و استان‌های شبیه به ما مهم‌ترین مشکل تامین آب است و مسئولین ملی باید تصمیمات اساسی را بگیرند اگرچه پروژه‌ها در دست اقدام است.

وی افزود: بدیهی است که ما سه بخش پروژه داریم یکی از پروژه‌های زودبازده در حوزه آب که امسال به بهره برداری رسید و اگر انجام نمی‌شد قطعا با تنش آبی جدی روبه رو بودیم و پروژه‌های میان مدت است که دو سال زمان می‌برد از جمله سد شورجه که امیدواریم در سال آبی امسال آبگیری شود و ظرفیت آبی استان را افزایش دهد و سومین مورد پروژه‌های بلند مدت‌تر از جمله انتقال آب دریای عمان که در حال اجرا است.

نظری ادامه داد: استفاده از پساب و تصفیه فاضلاب از دیگر پروژه‌هایی است که در دست اقدام داریم و جایگزین مصرف آب در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی می‌شود تا بتوانیم با صرفه‌جویی در بخش کشاورزی در مصرف آب آشامیدنی با جایگزینی پساب بخش کشاورزی و صنعت را مدیریت کنیم تا آب آشامیدنی در استان و مشهد دچار مشکل نشود.

استاندار خراسان رضوی هدف از انتقال آب دریای عمان به خراسان رضوی را تامین آب حوزه صنعت عنوان کرد و گفت: پروژه انتقال آب عمان به خراسان رضوی که به پایان برسد بخش‌های آب بر از جمله صنایع فولادی و بخش صنعت را پوشش می‌دهد و صنایع از آب چاه و آب شرب استفاده نخواهند کرد و محدودیت‌هایی برای صنایع قائل خواهیم شد همچنین در بخش کشاورزی نیز از پساب استفاده خواهد شد.

وی اظهارکرد: سال ۱۴۰۵ فاز اول پروژه آبرسانی دریای عمان به خراسان رضوی به مرحله بهره برداری خواهد رسید و آنچه قرار است به مشهد انتقال داده شود، سالانه ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب از دریای عمان است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->