هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟
سرخط خبرها

خیزش گرد و خاک در تهران و ۳ استان دیگر (۲۳ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۴۱۰۱
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
خیزش گرد و خاک در تهران و ۳ استان دیگر (۲۳ تیر ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و برخی استان‌ها در نواحی دیگر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (۲۴ تیر) رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه و دوشنبه (۲۵ و ۲۶ تیر) با نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور امواج تراز میانی در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۲۷ تیر) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز (۲۳ تیر) در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و در برخی نقاط استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و جنوب تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه (۲۴ تیر) صاف، صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۵ تیر) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ تیر) اهواز با دمای۵۱ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز اردبیل با دمای ۱۴ و۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->