خادم‌الرضا به مشهدالرضا(ع) رسید (۳ خرداد ۱۴۰۳) خداحافظ آقای رئیس‌جمهور | مشهدالرضا، آخرین مقصد خدمت خادم‌الرضا(ع) بشار اسد: به‌زودی برای عرض تسلیت به ایران سفر خواهم کرد ورود هواپیمای حامل پیکر شهید جمهور به مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم درباره مالک رحمتی؛ از جنوب مراغه تا استانداری آذربایجان شرقی جلسه گروه‌های مقاومت با حضور سلامی و قاآنی در تهران (۳ خرداد) ویدئو | انتقال پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید از بیرجند به مشهدالرضا(ع) برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان از سوی رهبر معظم انقلاب (شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳) باقری‌کنی: تنش‌زدایی با همسایگان قطعا استمرار خواهد یافت ادای احترام روسای نظام‌های قضایی کشور‌های عضو سازمان شانگهای به شهدای خدمت ایران حضور ظریف و عراقچی در مراسم تشییع پیکر امیرعبداللهیان در وزارت خارجه زلفی‌گل: شهید رئیسی نماد تقوای سیاسی و تواضع اجتماعی بود دفاع وزیر خارجه نروژ از تصمیم کشورش برای به‌رسمیت‌‌شناختن فلسطین کوربین: زمان به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین فرارسیده است پیکر رئیس‌جمهور شهید وارد بیرجند شد + فیلم وداع پرشور زائران و مجاوران رضوی با پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم مطهر رضوی + فیلم فرانسه یک موشک هسته‌ای آزمایش کرد (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیکر شهید امیرعبداللهیان وارد مشهد شد + فیلم انفعال سامانه‌های پدافندی اسرائیل مقابل پهپاد حزب الله درخواست آمریکا از مصر برای تضمین ارائه کمک ها به غزه
سرخط خبرها

تیراندازی در ایالت داکوتای شمالی آمریکا با سه کشته و زخمی

  • کد خبر: ۱۷۴۵۲۲
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹
تیراندازی در ایالت داکوتای شمالی آمریکا با سه کشته و زخمی
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، تیراندازی مرد مسلحی به سمت ماموران پلیس حاضر در صحنه یک تصادف در ایالت داکوتای شمالی سه کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، در جدیدترین مورد از خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، مرد مسلحی به روی ماموران پلیس در شهر فارگو در ایالت داکوتای شمالی که به یک تصادف رسیدگی می‌کردند آتش گشوده که دست کم یک افسر را کشته و دو تن دیگر را زخمی کرد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، این تیراندازی در خیابان پر رفت و آمدی در شهر فارگو به وقوع پیوست و فرد تیرانداز به دست یکی از ماموران کشته شد. مقام‌ها حدود ۹ ساعت بعد از وقوع این تیراندازی آن را علنی کردند. رئیس پلیس شهر فارگو روز شنبه اسامی افسران کشته شده و عامل این تیراندازی را منتشر کرد، اما گفت، انگیزه این فرد مسلح از این تیراندازی نامشخص است.

دیو زیبولسکی، رئیس پلیس شهر فارگو گفت، جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نمی‌کند و بازرسان فدرال و ایالتی در حال تحقیقات درباره آن هستند.   مقام‌های محلی گفتند که فرد مسلح ۳۷ سال سن داشته و نام او «محمد برکات» بوده است

بر اساس اعلام مقامات، حضور عوامل آتش نشانی و آمبولانس در نزدیکی محل این تیراندازی جلوی افزایش بیشتر کشته‌ها را گرفت.

آمریکا شاهد خونریزی‌های بی‌امان مرتبط با سلاح گرم در شش ماه اول سال جاری میلادی بوده و مرگبارترین رکورد شش ماهه را از دست کم سال ۲۰۰۶ ثبت کرده است.  

بر اساس آمار یک پایگاه داده، از اول ژانویه تا ۳۰ ژوئن (۱۱ دی تا نهم تیر)، این کشور ۲۸ مورد کشتار جمعی را شاهد بوده که در همه آن‌ها بجز یکی، کشتار با سلاح گرم انجام شده است. طبق آمار این پایگاه داده که «آسوشیتد پرس» و «یواس‌اِی تودی» در همکاری با دانشگاه «نورت‌ایسترن» آن را از سال ۲۰۰۶ حفظ کرده‌اند، در دوره شش ماهه مذکور شامل ۱۸۱ روز، ۲۸ مورد کشتار با ۱۴۰ کشته و زخمی ثبت شده است.

در بحبوحه تعطیلات روز استقلال آمریکا (چهارم ژوئیه)، دست‌کم ۱۰ نفر در تیراندازی‌های کور در مناطق مختلف این کشور جان باختند و ۳۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خشو‌نت‌های مسلحانه تعطیلات چهارم ژوئیه (۱۵ تیر) به حدی بود که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را به واکنش واداشت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->