کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب
سرخط خبرها

درخواست پلیس مشهد از مردم: سارق را شناسایی کنید + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۷۴۸۲۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
  • ۱
درخواست پلیس مشهد از مردم: سارق را شناسایی کنید + عکس و فیلم
پلیس مشهد از مردم خواست تا در صورت شناسایی سارق موبایل قاپ، نسبت به ارائه شکایت در دادگاه اقدام نمایند.

به گزارش شهرآرانیوز، سارقی که در کمتر از ۱۰ ثانیه از سوی پلیس مشهد دستگیر شده بود به همراه دیگر همدستانش پس از دستگیری، امروز (سه شنبه) با دستور مقام قضایی صحنه جرم را در ابتدای بولوار وکیل آباد مقابل بوستان ملت بازسازی کردند.

تعداد بازدید : 754

چند روز پیش ویدیوی سرقت یک موبایل از دست یک زن جوان و به دنبال آن دستگیری فوری سارق موبایل قاپ توسط نیرو‌های گشت لباس شخصی پلیس کلانتری سناباد، در فضای مجازی به شدت پربازدید شد و تحسین مردم را نسبت به اقدام به موقع نیروی انتظامی در پی داشت.

نیروی انتظامی مشهدمقدس با هماهنگی مقام قضایی در طرح جدید مقابله با سرقت، سه کیف قاپ و موبایل قاپ سابقه دار از جمله سارق خیابان سناباد را دستگیر کرده بود که این سارقانان توسط مالباختگان شناسایی شدند.

دونفر از این افراد که سابقه دار هستند در مناطق احمد آباد، سجاد و وکیل آباد مشهد اقدام به سرقت موبایل می‌کردند و تا کنون به ۲۰۰ فقره سرقت در یک سال گذشته اعتراف کرده اند.

آن‌ها در اعترافات خود بیان کرده اند که به طور میانگین روزانه چندین گوشی را به طرق مختلف از مردم سرقت می‌کردند.
یکی دیگر از این سارقان فردی بود که از سال ۱۴۰۰ به جرم سرقت دستگیر شده بود و طی چند ماه گذشته با آزادی مشروط همراه و با پابند الکترونیکی در سطح شهر تردد می‌کرد و در محدوده‌ای ۱۰۰۰ متری حق تردد داشت. او نیز به جرم سرقت دوباره در تور عملیاتی پلیس گرفتار شد و در اعترافات خود به ده‌ها سرقت اعتراف کرده است.

پلیس مشهد از مردم خواست که این سارقان را که با دستور مقام قضایی چهره آن‌ها پوشانده نشده است شناسایی کنند و برای شکایت به بازپرسی ۶۱۶ دادسرای صدف مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سعید عرفانی
Egypt
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
0
0
این لی شرف یه سال قبل موبایل منو تو بلوار جلال آل احمد حاشیه جلال ساعت هشت شب زده بود و شکایت هم کرده ام منتهی پیداش نکرده بودند تا اینکه تن لش شو امروز دیدم تو کلیپ .ممنون از نیروی انتظامی فردا میرم دادگاه صدف
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->