ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری ۲ تبهکار به جرم آدم ربایی در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۵۳۵۱
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
دستگیری ۲ تبهکار به جرم آدم ربایی در مشهد + عکس
دو جوان پژو سوار با تهدید چاقو، زن جوانی را از داخل خودروی شوهرش ربوده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست و دوم تیر بود که مردی هراسان وارد کلانتری شهرک ناجای مشهد شد و از یک ماجرای وحشتناک آدم ربایی پرده برداشت. این مرد ۴۰ ساله به نیرو‌های انتظامی گفت: سوار بر خودرو با همسرم در حرکت بودیم که ناگهان راننده یک دستگاه پژو پارس در بولوار شهید برونسی جلوی خودرو پیچید که من هم به طور ناگهانی پدال ترمز را فشردم و توقف کردم، اما هنوز به خود نیامده بودم که سرنشین پژو پارس در حالی که کاردی ترسناک را در دست داشت، به طرف ما هجوم آورد و با آن به شیشه‌های خودرو کوبید. او که رعب و وحشت عجیبی به راه انداخته بود، در خودروام را باز کرد و با تهدید چاقو، همسرم را از داخل خودرو بیرون کشید و کشان کشان به طرف پژو پارس برد. من هم که دچار شوک شده بودم، هنگامی از پشت فرمان بیرون پریدم که آن‌ها همسرم را ربودند و به مکان نامعلومی متواری شدند، اما آن دو نفر را شناختم که از سارقان سابقه دار هستند و قبلا برایم ایجاد مزاحمت کرده بودند!

با توجه به حساسیت ماجرای آدم ربایی، بلافاصله دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) برای پیگیری سریع و ردیابی آدم ربایان صادر شد و بدین ترتیب گروهی تخصصی از افسران کارآزموده دایره تجسس با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) تحقیقات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های مهار و به کارگیری منابع و مخبران محلی آغاز کردند. دقایقی بعد شماره پلاک خودروی پژو پارس و مشخصات ظاهری دو جوان آدم ربا به همه مراکز انتظامی و گشت‌های نامحسوس اعلام شد. بررسی‌های مقدماتی نیرو‌های انتظامی بیانگر آن بود که خودروی پژو پارس شب گذشته از منطقه الهیه مشهد سرقت شده است و آدم ربا‌ها به سمت بولوار شقایق در حرکت هستند؛ بنابراین گروه عملیاتی افسران تجسس عازم بولوار شقایق شدند و خودروی آدم ربا‌ها را به محاصره درآوردند، اما تبهکاران خشن با مشاهده نیرو‌های انتظامی، به سیم آخر زدند و برای گریز از چنگ قانون، رفتار‌های دلهره آوری را شروع کردند. آن‌ها پدال گاز را به سمت ماموران فشردند تا با زیر گرفتن آن ها، صحنه وحشتناکی را برای فرار خود رقم بزنند، ولی افسران ورزیده تجسس مسیر فرار را با چند حرکت نمایشی بازکردند تا به دیگر شهروندان و خودرو‌ها آسیبی نرسد، اما بی درنگ، عملیات تعقیب و گریز را با صدور اخطار‌های قانونی و شلیک تیر‌های هوایی ادامه دادند.

دستگیری ۲ تبهکار به جرم آدم ربایی در مشهد + عکس

دزدان آدم ربا، با سرعت وحشتناکی در میان کوچه و پس کوچه‌های شهر، می‌گریختند و به اصابت گلوله‌هایی که بدنه خودرو را می‌شکافت نیز توجهی نداشتند تا این که بالاخره در بولوار هفت تیر با دو خودروی دیگر برخورد کردند که از روبه رو وارد کوچه شده بودند و به ناچار با رهاکردن خودرو با پای پیاده در تاریکی شب به فرار ادامه دادند، ولی طولی نکشید که گروه عملیاتی پلیس در حالی حلقه‌های قانون را بر دستان دزدان آدم ربا گره زدند که یکی از آن‌ها با لگد در منزل یکی از شهروندان را گشود و قصد فرار از پشت بام آن‌ها را داشت که در عملیات متهورانه نیرو‌های انتظامی فرصت فرار پیدا نکرد.

با انتقال متهمان به مقر انتظامی، بازجویی از آنان زیر نظر سروان سیفی (رئیس دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا) آغاز و مشخص شد که «دانیال – هـ» و «محمد – ع» دوتن از سارقان سابقه داری هستند که از مدت‌ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی بوده اند.

از سوی دیگر با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده در شعبه ۶۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد توسط قاضی رشادتی مورد رسیدگی قرار گرفت و بدین ترتیب بررسی‌های تخصصی پلیس با صدور دستور‌های محرمانه قضایی وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه تحقیقات، دو تبهکار ۳۳ و ۳۶ ساله در حالی به ربایش زن جوان در مقابل چشمان شوهرش اعتراف کردند که بررسی‌ها نشان داد آن‌ها سرقت‌های زیادی را نیز مرتکب شده اند که ریشه یابی تبهکاری‌های آنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->