نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

با این لباس، گیمرها نیش زنبور را هم تجربه خواهند کرد!

  • کد خبر: ۱۷۴۸۴۵
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
با این لباس، گیمرها نیش زنبور را هم تجربه خواهند کرد!
یوبی‌سافت و OWO ادعا می‌کنند گیمر‌ها با پیراهن جدید آن‌ها می‌توانند نیش زنبور، ضربات واردشده هنگام بازی و حتی سقوط آزاد را تجربه کنند. این لباس، با شبیه‌سازی سقوط آزد و ضربات، تجربه بازی‌ها را به واقعیت نزدیک می‌کند.

به‌گزارش شهرآرانیوز، مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed همیشه بسیار پرجنب‌وجوش هستند و با نشستن روی مبل نمی‌توانید محیط این بازی را به‌راحتی تجربه کنید. حال، یوبی‌سافت قصد دارد این مشکل را با پیراهن جدیدی که بازخورد‌های لرزشی ارائه می‌دهد رفع کند. این پیراهن به گیمر‌ها کمک می‌کند که تأثیرات مرتبط با پارکور، مبارزات و سایر موارد این‌چنینی را هنگام اجرای Assassin’s Creed احساس کنند.

یوبی‌سافت، برای تولید پیراهن مخصوص خود، با OWO، استارتاپ فعال در حوزه‌ بازی‌های تعاملی، همکاری کرده است. این محصول از مواد انعطاف‌پذیری ساخته شده که در ۱۰ ناحیه، ازجمله شکم، سینه، پشت و بازو‌ها، قرار گرفته‌اند. طبق توضیحات وب‌سایت OWO، این موارد به بازیکنان اجازه می‌دهد بیش از ۳۰ حس مختلف مثل شلیک گلوله، نیش زنبور، باد و رانندگی سریع را هنگام اجرای بازی‌ها تجربه کنند. البته OWO امکان تجربه‌ احساسات دیگری مثل سقوط آزاد و خون‌ریزی را نیز در این پیراهن فراهم کرده، اما توضیحی درباره نوع عملکرد آن‌ها ارائه نداده است. کاربرانی که تمایل ندارند همه‌ احساسات ارائه‌شده در پیراهن OWO را تجربه کنند از طریق برنامه‌ موبایلی می‌توانند شبیه‌سازی احساسات موردنظر خود را در حالت غیرفعال قرار دهند.

به‌نوشته‌ی اکستریم‌تِک، پیراهن یوبی‌سافت و OWO کمتر از ۶۰۰ گرم وزن دارد و در ۹ سایز مختلف عرضه می‌شود. اولین عرضه‌ تجاری گسترده‌ این محصول با بازی Assassin’s Creed Mirage خواهد بود. کسانی که پیراهن جدید را خریداری کنند نسخه‌ رایگان بازی برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس یا کامپیوتر شخصی و همچنین کابل شارژ‌ USB C برای شارژ باتری آن را دریافت خواهند کرد. عمر باتری این پیراهن نیز ۸ ساعت اعلام شده است.

Assassin's Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر منتشر می‌شود، اما OWO هنوز چارچوب زمانی و قیمت پیراهن گیمینگ خود را ارائه نداده است. البته نسخه‌ Founder این محصول با برچسب ۵۶۰دلاری عرضه خواهد شد.

شرکت‌های مختلف به‌دنبال راهکار‌هایی برای ارائه‌ تجربه‌ همه‌جانبه‌تر در بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هستند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->