درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

سامسونگ امیدوار است امسال فروش گوشی‌های تاشو را ۵۰ درصد افزایش دهد

  • کد خبر: ۱۷۶۵۶۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
سامسونگ امیدوار است امسال فروش گوشی‌های تاشو را ۵۰ درصد افزایش دهد
سامسونگ ۷۵ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در اختیار خواهد داشت.

شهرآرانیوز - سامسونگ که در عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو دست اول را دارد، می‌خواهد در این بازار از دیگر جوانب هم پیشتاز باشد. پس از رونمایی از «گلکسی زد فلیپ ۵» و «گلکسی زد فولد ۵» در اوایل این هفته، سامسونگ اعلام کرد که انتظار دارد در بازار محصولات جدیدش ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته فروش داشته باشد.

این شرکت کره‌ای برای رسیدن به این نتیجه، روی افزایش محبوبیت تلفن‌های تاشو خود حساب می‌کند؛ مخصوصا که مطمئن است «گلکسی زد فلیپ ۵» تقاضای بیشتری خواهد داشت.

رئیس بخش موبایل سامسونگ طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول فاش کرد که فروش گوشی‌های هوشمند تاشو این شرکت در سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون دستگاه بوده است. ۶۰ درصد این فروش مربوط به «گلکسی زد فلیپ ۴» بوده و باقی برای «گلکسی زد فولد ۴».

براساس برآورد‌های شرکت‌های تحلیل بازار انتظار می‌رود امسال حجم کل بازار گوشی‌های هوشمند تاشو از ۲۰ میلیون دستگاه عبور کند. براساس این پیش‌بینی‌ها، سامسونگ هدف فروش «گلکسی زد فلیپ ۵» و «گلکسی زد فولد ۵» را ۱۵ میلیون دستگاه تعیین کرده است. اگر این ارقام دقیق باشند، سامسونگ در بازار تاشو‌ها سهم ۷۵ درصدی خواهد داشت.

به نظر می‌رسد این شرکت انتظار دارد «گلکسی زد فلیپ ۵» سهم بیشتری از فروش امسال را به خود اختصاص دهد، به ویژه در کشور کره جنوبی. تمرکز اصلی سامسونگ بر این است که محبوبیت گوشی‌های تاشو خود را افزایش دهد. بنابراین این شرکت بیشتر روی جذب خریداران بیشتر تمرکز خواهد کرد. در این راه سامسونگ باید بتواند یک پایگاه مشتری بزرگ و قوی ایجاد کند.

جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ، «گلکسی زد فلیپ ۵» و «گلکسی زد فولد ۵»، در حال حاضر برای پیش‌سفارش از Samsung.com در دسترس هستند. این گوشی‌ها در ۱۱ اوت به بازار می‌آیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->