سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه
سرخط خبرها

روسیه: اوکراین به دنبال صلح نمی‌رود

  • کد خبر: ۱۷۷۰۰۱
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
  • ۱
روسیه: اوکراین به دنبال صلح نمی‌رود
سخنگوی کرملین ضمن اشاره به شکست تمام ضدحملات اوکراین و بی‌فایده بودن کمک‌های غرب به این کشور، گفت که کی‌یف تا زمانی که ابزار جنگ غرب علیه روسیه باشد، دنبال صلح نمی‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) گفت که هیچ زمینه‌ای برای انجام مذاکرات صلح با اوکراین وجود ندارد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت روسیه قصد دارد نشستی را که قرار است در عربستان سعودی درباره اوکراین برگزار شود، پیگیری کند و درک اهداف تعیین شده ضروری است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ زمینه‌ای برای مذاکرات صلح با اوکراین وجود ندارد، توضیح داد: «کی‌یف تا زمانی که به عنوان ابزاری در جنگ بین غرب و روسیه استفاده شود، صلح نمی‌خواهد».

سخنگوی کرملین درباره حملات پهپادی مکرر اوکراین به مسکو اظهار داشت: «هم‌اکنون تدابیر امنیتی، به‌ویژه در وزارت دفاع [روسیه]، درنظر گرفته شده است. حملات پهپادی به مسکو و تأسیسات غیرنظامی، ماهیت [تروریستی]رژیم کی‌یف را نشان می‌دهد».

طبق این گزارش، پسکوف با بیان اینکه رژیم کی‌یف موفقیتی در عملیات علیه روسیه به دست نیاورده و در وضعیت سختی قرار گرفته است، گفت: «ضد حملات اوکراین شکست خورده و میلیارد‌ها دلار از منابع ناتو بی‌هدف و بی‌فایده هدر می‌رود».

به نوشته اسپوتنیک، وی در ادامه تصریح کرد: «ناکارآمدی کی‌یف در استفاده از اموال ناتو و به دست نیاوردن موفقیت [در ضد حملات]، باعث نارضایتی دولت‌ها و مردم کشور‌های غربی شده است. آمریکا، سیاستی مغایر با استاندارد‌های بین‌المللی در قبال اوکراین دارد که اوضاع امنیتی در اروپا را وخیم‌تر می‌کند».

پیش از این، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه نیز با بیان اینکه کشور‌های غربی در بحران‌های بین‌المللی فقط به فکر منافع خود هستند، گفت که مسکو هرگز مذاکره برای حل بحران اوکراین را رد نکرده است.

این مقام روس درباره کودتای نظامی در کشور‌های آفریقایی نیجر نیز اظهار داشت: «وضعیت نیجر برای همه کشور‌های شرکت‌کننده در نشست روسیه-آفریقا نگران‌کننده است. مسکو خواستار احیای سریع مشروعیت در نیجر و خویشتن‌داری [طرفین]است».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
شما که خیلی دنبال صلحین !!! حکام ناجوانمرد روس همه شون دلقک شدند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->