پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی
سرخط خبرها

۹۰ درصد دانش آموزان خراسان رضوی ثبت نام کتب درسی را انجام دادند

  • کد خبر: ۱۷۷۲۷۴
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۹۰ درصد دانش آموزان خراسان رضوی ثبت نام کتب درسی را انجام دادند
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۸ درصد از کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید به استان وارد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری اظهار کرد: کتب واصل شده بین ادارات و مدارس بر اساس آمار ثبت نام در حال توزیع است و الباقی کتاب‌ها به مرور تا قبل مهر ماه به استان تحویل می‌شود.

شوشتری بیان کرد: یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۲۱۶ نفر آمار کل دانش آموزان میان پایه استان است که در سامانه سیدا ثبت شده و از این تعداد یک میلیون و ۳۴ هزار و ۷۴۴ نفر که ۹۰ درصد دانش آموزان هستند، ثبت سفارش کتاب درسی را انجام داده اند و ۱۰ درصد از دانش آموزان که ۱۱۲هزار و ۴۷۲ نفر می‌شوند، هنوز ثبت سفارش کتاب درسی خود را انجام نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه‌های ورودی در سامانه سیدا به صورت کامل انجام نشده و یا در حال بروز رسانی است، ثبت سفارش کتب درسی در پایه‌های ورودی با کندی انجام می‌شود. با این شرایط تاکنون در پایه اول ابتدایی ۱۷هزار و ۶۱۷ نفر و در پایه هفتم ۳هزار و ۲۵۳ نفر سفارش کتب درسی خود را در سامانه به ثبت رسانده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد:، چون ثبت سفارش کتب درسی در سامانه کتاب رسانی، منوط به انجام مراحل اولیه ثبت سنجش، ثبت هدایت تحصیلی، ثبت در سامانه پادا و ثبت در سامانه my.medu.ir می‌باشد، ابتدا باید ثبت نام دانش آموزان در تمامی مراحل قبل انجام و ثبت نهایی سیدا شده و بعد از گذشت چند روز اطلاعات دانش آموزان وارد سامانه کتاب‌رسانی شده و آماده ثبت سفارش می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->