تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
سرخط خبرها

در مراسم معارفه معاونان جدید شهردار مشهد چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۷۷۵۰۴
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
  • ۱
در مراسم معارفه معاونان جدید شهردار مشهد چه گذشت؟
مراسم تکریم و معارفه مدیران شهری با حضور محمدرضا قلندر شریف، شهردارمشهد، و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. در این رویداد تودیع و معارفه معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهردار؛ معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار و همچنین مدیر منطقه ثامن انجام شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم پوریا محمدیان یزدی، در سمت معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک؛ محمدهادی محمدی مقدم، در سمت معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و سیدخلیل منبتی در سمت شهردار منطقه ثامن معارفه شده و از خدمات محمود عیدی و ساسان نورین‌مقدم تقدیر شد.

هادی محمدی مقدم معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران شهری با اشاره به اینکه خوشحالم مجدد به حوزه اقتصادی باز می‌گردم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بیش‌از ۹۰ درصد اتفاقات با تصویب شورای شهر است، از اعضای شورا درخواست دارم حمایت های ویژه ای از ما داشته باشند.

وی افزود: در حوزه اوراق و اجرای پروژه‌های اقتصادی در صدر استان‌های دیگر کار قرار داریم و درحال حاضر ۶۰ پروژه مشارکتی در مشهد وجود دارد که ۴۰ مورد آن تعیین تکلیف شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی ادامه داد: همچنین این آمادگی وجود دارد که در پروژه های سرمایه گذاری و اقتصادی همکاری و همراهی تمام معاونت‌ها را داشته باشیم.

همچنین در این مراسم سید خلیل منبتی،  معاون سابق عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: خداراشاکرم توفیقی عنایت شد تا در شهرداری خدمت کنیم. یکی از شانس های خوب من این است که نیروهای خیلی خوبی نصیب من شده است و بهترین روزهای زندگی ام را کنار آن‌ها سپری کردم.

وی افزود: سال اولی که خدمت خود را آغاز کردم همزمان با تحصن ۱۵۰ پیمانکار به دلیل طلب‌های گذشته بود که الحمداالله با کمک همکاران به حساب و کتاب پیمانکاران رسیدگی شد.از اعتماد آقای شهردار نیز بسیار تشکر می‌کنم.

در بخش دیگر  علی اکبر غلامی رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی اظهار کرد: برای تمامی مدیران آرزوی توفیق دارم و امیدوارم همکاری و تعامل بیشتری بین ما و مدیران شهری برقرار شود.امیدوارم در پناه امام رضا(ع) بهترین خدمات را در راستای روان سازی و انسان محوری در محدوده حرم کلید بزنیم و شاهد شکوفایی در این قسمت باشیم.

در ادامه حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد مقدس، اظهار کرد: اقای نورین مقدم بسیار فرد منظم، پاک دست، اهل فن، مدیر و متخصص هستند .اقای منبتی نیز مدیر بسیار توانمند و مورد اعتماد تمام مدیران ارشد و اهل کار و تلاش هستند.

وی گفت: اینکه گفته می‌شود بزرگراه ساخته نشود حرف درستی نیست بلکه باید در کنار روش های علمی، کلنگ پوژه هایی برای رفع مشکلات مردم نیز زده شود.انشاالله از روز شنبه مطالبه گری اعضای شورای شهر نسبت به تمام اقدامات شهردار مشهد در راستای کمک رسانی، بسیار پررنگ می شود. 

این عضو شورای اسلامی ادامه داد: درحال حاضر مدیران خارج از شهرداری حقوق های بیشتری دریافت می کنند و یکی از علت های اصلی ماندگاری مدیران، جلب رضای خدا و خدمت به زائران و مجاوران است لذا باید پشتیبانی و حمایت بیشتری از آنان شود.

بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطارشهری اصلی‌ترین مطالبه شورا از شهرداری 

همچنین ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، اظهارکرد: طی 2 سال اخیر شاهد تحول در منطقه  ثامن بودیم و فعال کردن پروژه‌ها با اجرا کردن طرح تفصیلی جدید، اقدام دشواری بود که محقق شده است.

وی افزود: معاون جدید عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد جزو بهترین متخصصان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک کشور است و امیدواریم این انتصاب موجب تحول در شهر شود چراکه توانمندی و ظرفیت بسیار خوبی نیز در بدنه شهرداری داریم.

فرهمندی ادامه داد: نگاه و شعار شورای ششم، حمل‌ونقل کرامت‌محور است و به عنوان کلیدواژه این اصل را روح حاکم بر همه اقدامات و تصمیمات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری می‌‎دانیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: درحال حاضر پروژه‌‎های عمرانی فعال متعددی در سطح شهر داریم که نیازمند اطلاع‌رسانی عمومی هستند. انتظار شورای شهر فراتر از روند کنونی است و این فرآیند با برنامه‌ریزی منسجم باید تسریع یابد.

وی با تقدیر و تشکر از عملکرد معاون سابق شهردار و رئیس سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد، بیان کرد: زحمات زیادی طی 2 سال اخیر کشیده شده که شایسته قدردانی است. در حوزه‌هایی که شاهد خلاء بودیم، مثل سرمایه‌گذاری غیرساختمانی انتظارات بیشتری داریم و باید شاهد تحرک مضاعف باشیم. همچنین در حوزه درآمدهای پایدار باید پویایی بیشتری اتفاق بیفتد و تحول شاهد باشیم.

وی ادامه داد: درب‌های شهر مشهد باید به روی سرمایه‌گذار باز شود و فرش قرمز پهن کنیم تا فعالیت داشته باشند چراکه ظرفیت‌های اقتصادی زیادی در شهر مشهد وجود دارد. اصلی‌ترین مطالبه شورا از شهرداری، بهره‌برداری از فاز یک خط 3 قطارشهری است. این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی باید به نتیجه برسد.به نحوی که تا آخر سال واگن‌های اصلی روی خط قرار گیرند و در اردیبهشت‌ماه سال آینده مسافرگیری شود

در مشهد سرمایه‌های شناور بسیاری وجود دارد

در بخش دیگری از این مراسم، مجید طهوریان‌عسکری، رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: از عملکرد معاون سابق اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد قدرانی می‌کنم . اگر در این هفته انتشار 3 هزار و 900 میلیارد تومان اوراق مشارکت داشتیم ثمره همین عملکرد خوب بوده است. عملکرد معاون سابق اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد موجب شد تا 150 میلیارد تومان صرفه‌جویی و در واقع درآمدزایی برای شهرداری داشته باشیم. اتفاقی که اگر در بخش خصوصی اتفاق می‌افتاد به شدت مورد تقدیر قرار می‌گرفت.

وی  افزود: طی دو هفته گذشته حدود 90 میلیون درهم امارات معادل هزار میلیارد تومان از پول سرمایه‌گذاران مشهدی توسط یک سرمایه‌گذار خارجی به امارات برده شده است. متاسفانه از چنین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و منابع خوب استفاده نمی‌کنیم. در مشهد سرمایه‌های شناور بسیاری وجود دارد که با ایده‌پردازی صحیح می‌توانیم بیش از پیش از این ظرفیت بهره بگیریم.

انجام پروژه های عمرانی دغدغه شورای ششم

در ادامه فاطمه سلیمی  هیات رئیسه شورای شهر مشهد مقدس، اظهار کرد: ویژگی اقای منبتی علاوه بر نظم، حسن‌خلق و ارتباط خوب با همکاران است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه آقای ارجائی و منبتی زحمات زیادی برای پادگان کشیدند و این پروژه یکی از بزرگترین افتخارات دوره ششم است که جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: از اقای عیدی که امروز حضور ندارند نیز تشکر می‌کنم زیرا تا آخرین لحظه خدمت تلاش کردند و یکی از اقدامات شاخص ایشان، دریافت چهار هزار اوراق بود که در کشور بی‌سابقه است.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: منطقه ثامن گره‌های خاصی دارد؛ اقای حجازی حافظه خوب و بانک اطلاعات کاملی از منطقه بودند و آقای نورین مقدم با تجربیات و تخصص خود توانستند بسیاری از گره ها را با پیگیری حل کنند.توفیق بسیار خوبی نصیب ما شد تا مجددا از حضور آقای منبتی در منطقه ثامن استفاده کنیم و ایشان کمک های شایانی به مشهد امام رضا(ع) خواهند کرد. 

وی گفت: دغدغه شورای ششم پروژه های عمرانی است و در حوزه مدیریت ترافیک و حمل و نقل به تخصص اقای محمدیان نیاز است و خواهشمندم کلان پروژه های شهر مشهد را به زودی اعلام کنند. همچنین دغدغه اساسی تمام اعضای شورا سرمایه گذاری، مسائل اقتصادی و جذب سرمایه گذار و پروژه های مشارکتی است که امیدواریم در این دوره رقم بخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
1
با سلام
البته به عنوان یک شهروند دغدغه مند
شهرداری مشهد برای ایجاد مناطق جدید شهرداری اقدامی انجام نداده
همچنین هنوز در حاشیه شهر مشهد توسعه واحد‌های وکالتی و خیابان های کوچک و عدم وجود خدمات شهری پنداشتن هیچ برنامه برای توسعه حاشیه شهر مشهد هیچ گامی برداشته نشده
این یعنی در زمینه زیر بنایی شهر هیچ گام مهمی برداشته نشده است
خط 3مترو هم از انتهای الهیه شاید سالها بعد هم راه نخواهد افتاد
امیدست در این موارد اقدام مناسب برداشته شود
واز ساخت آپارتمان های وکالتی خیابان ها کوچک وغیر اصولی در همه جای شهر جلوگیری بعمل آید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->