نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

دو بازیکن اروپایی در راه استقلال

  • کد خبر: ۱۷۷۶۵۳
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
دو بازیکن اروپایی در راه استقلال
مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند تا آخر هفته زمینه ساز جذب دو بازیکن اروپایی شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پروسه خرید بازیکنان جدید استقلال هنوز به پایان نرسیده و مسئولان این باشگاه در تلاشند از سهمیه‌های باقی مانده نهایت استفاده را ببرند.

مسئولان این باشگاه در همین راستا در تلاشند تا فصل جدید را حداقل با حضور ۳ بازیکن اروپایی آغاز کند، اما به احتمال بسیار زیاد در هفته اول فقط می‌تواند یکی از آن‌ها را به میدان بفرستد.

کوین یامگا به واسطه حضور چند ساله در استقلال، کاملاً با شرایط فنی تیم آشنا است و جواد نکونام هم به این فوتبالیست حرفه‌ای اعتقاد دارد بنابراین از وجودش در بازی با صنعت نفت استفاده خواهد شد، اما قرار است بازیکنان جدید خارجی نیز  به استقلال ملحق شوند.


پیگیری‌های ها نشان می‌دهد به احتمال فراوان طی روز‌های باقیمانده و تا قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی پوشان در تهران حاضر خواهند شد، اما با توجه به اینکه آن‌ها باید تست پزشکی بدهند، با باشگاه توافق نهایی کنند و البته در تمرینات تاکتیکی حاضر شوند، قطعاً به مسابقه هفته اول نخواهند رسید و در بهترین شرایط از جدال با ملوان در هفته دوم یا تقابل با سپاهان در هفته سوم به کار گرفته خواهند شد.

شانس اینکه روبرتو تورس یکی از این اروپایی‌ها باشد زیاد است، اما باشگاه استقلال بازیکنان دیگری را نیز مد نظر دارد که باید دید سرنوشت آن‌ها چه خواهد شد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->