تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
سرخط خبرها

تاکید شهردار مشهد بر سرعت گرفتن عملیات اجرایی باغ موزه دفاع‌ مقدس

  • کد خبر: ۱۷۸۲۸۰
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
  • ۱
تاکید شهردار مشهد بر سرعت گرفتن عملیات اجرایی باغ موزه دفاع‌ مقدس
شهردار مشهد بر سرعت گرفتن عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضاقلندرشریف در بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس که با حضور سردار "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: دغدغه نسبت به احداث باغ‌موزه دفاع مقدس از دوره چهارم شورای اسلامی شهر آغاز شد.

وی افزود: در همین دوره چهارم علی‌رغم وجود مشکلاتی با پیگیری‌های جدی زمینی در کوهسنگی برای احداث باغ‌موزه دفاع مقدس اختصاص داده شد و در بحث ساخت نیز تاکنون کمک‌هایی اختصاص داده شده است.

شهردار مشهد بابیان اینکه درمجموعه امسال ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مرکز فرهنگی و سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس درنظر گرفته شده است اظهار کرد: بخشی از این مبلغ به‌صورت نقد و بخشی نیز به شکل غیرنقدی و تخصیص زمین بوده است که پیگیر هستیم تا زمین هرچه زودتر به اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تحویل داده شود.

قلندر اضافه کرد: در کنار این موضوع تاکنون مسیر‌های دسترسی به باغ‌موزه دفاع مقدس نیز از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد احداث و مناسب‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا روند عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و سالن همایش‌های باغ‌موزه که توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در حال احداث است سرعت گرفته و عملیات عمرانی این پروژه تا دهه فجر به پایان برسد.

شهردار مشهد ادامه داد: اکنون بخش زیادی از فندانسیون مرکز فرهنگی و سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس اجرا شده و برای سرعت گرفتن کار طی چند روز آینده مبلغ پنج میلیارد تومان نقد برای خرید میلگرد و آرماتوربندی به پروژه تزریق خواهیم کرد.

قلندر افزود: در کنار احداث فندانسیون و سایر اقدامات موردنیاز سازمان عمران از همین حالا مذاکرات خود را برای ساخت دیوار‌ها و سقف پیش‌ساخته آغاز تا این موارد به‌موقع برای نصب آماده شوند.

وی گفت: درمجموع روند عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این پروژه تا دهه فجر تمام شود.

تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شورای شهر و شهردار مشهد

در ادامه سردار "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور نیز اظهار کرد: انتخاب شایسته جناب آقای محمدرضا قلندر را به‌عنوان شهردار مشهد تبریک می‌گویم، ایشان فردی پرتلاش، باتجربه و آشنا به کار هستند که برای شهرداری مشهد انتخاب شده‌اند.

وی افزود: از تلاش‌ها و حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در مسیر ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس تشکر می‌کنیم و امیدواریم دست‌به‌دست هم بدهیم و با تلاش و تعامل در بخش اول پروژه مرکز فرهنگی و سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
0
با سلام و خسته نباشید
شاهنامه۶۱ امکانات ورزشی فرهنگی هنری ندارد
خواهشمندم پیگیری شود
باتشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->