توضیحاتی درباره وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت ابلاغیه جدید برای حل مشکل طلافروشان + عکس | این ۳ گروه ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا هستند عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروندان مصادیق بدمصرفی آب را به شماره تماس ۱۲۲ گزارش دهند

  • کد خبر: ۱۷۹۱۸۲
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
شهروندان مصادیق بدمصرفی آب را به شماره تماس ۱۲۲ گزارش دهند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: شماره تماس۱۲۲ در اختیار شهروندان مشهدی است که در صورت مشاهده مصادیق بدمصرفی در شهر آن را گزارش دهند.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این‌باره تصریح کرد: از یک ماه گذشته شماره ۱۲۲ این شرکت به گزارشات شهروندان درخصوص بدمصرفی آب در شهر اختصاص پیدا کرده است، از مصادیق بدمصرفی آب می‌توان به شست‌وشوی خودرو در معابر عمومی و شست‌وشوی پیاده‌رو و حیاط با آب شرب اشاره کرد. شهروندان مطمئن باشند حتما این گزارش‌ها را پیگیری می‌کنیم و اخطار لازم را به مشترک می‌دهیم و قطعا اگر تکرار شود، قطع انشعاب صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشترکان بدمصرف شهری افزود: در همین راستا ظرف دو سه هفته گذشته اخطار‌ها و تذکرات و حتی قطع موقت آب برای مشترکان بدمصرف در دستور کار بوده است.



مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در ادامه تاکید کرد: ما اکنون در نیمه فصل تابستان هستیم، سال آبی‌ای را سپری می‌کنیم که کل بارندگی در مشهد از ابتدای سال آبی تا الان حدود ۹۰میلی‌متر بوده که نزدیک به ۶۰درصد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۶۵درصد کاهش بارندگی نسبت به دوره بلندمدت داریم.

اسماعیلیان افزود: خوشبختانه در این وضعیت شرایط پایداری برای تامین آب داشتیم البته هنوز نگرانی‌هایی برای تامین آب تا انتهای فصل تابستان وجود دارد. متقابلا یکی از خواسته‌های مردم در بحث تامین آب برخورد با مشترکان بدمصرف است که این موضوع در دستور کار قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد قرار گرفته است و این موضوع را بر خودمان تکلیف دانستیم که قطعا برخورد لازم را چه برای مشترکان بدمصرف مسکونی و چه بخش غیرمسکونی داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->