نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

آلیو باجی؛ از بوردو تا پرسپولیس!

  • کد خبر: ۱۷۹۲۹۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
آلیو باجی؛ از بوردو تا پرسپولیس!
یحیی گل‌محمدی برای پرکردن خلأ مهاجم در تیمش نام یک ستاره سنگالی را به مدیران این تیم داده تا برای جذب او اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب یک مهاجم نوک گل‌زن و تمام‌کننده بوده، نام چند بازیکن را به مدیران باشگاه داد، اما هیچ‌کدام از این اسامی جذب نشدند تا در آخرین اقدام مهاجم سنگالی به سرخ‌پوشان لینک شود. شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و آل کثیر مهاجمانی بودند که در بازار نقل و انتقالات امسال از پرسپولیس جدا شدند و جالب اینکه هیچ کدامشان هم فعلا حال و روز خوشی ندارند. بعد از این اتفاق بود که یحیی گل‌محمدی به گفته خودش رزومه ۳۰بازیکن را بررسی کرد تا سرانجام به جذب یک مهاجم آفریقایی رضایت دهد.


این مهاجم ۲۶ساله این روز‌ها به همراه بوردو در سطح دوم فوتبال فرانسه مشغول بازی است و باشگاه فرانسوی برای اینکه از شر هزینه‌های سنگین این بازیکن خلاص شود به دنبال راهی است تا او را به فروش برساند. باجی سابقه حضور در تیم زیر ۲۰ساله‌های سنگال را نیز در کارنامه دارد و فصل گذشته در ترکیب بوردو در ۲۹بازی تنها ۴گل زده ثبت کرده است. بهترین عملکرد او را می‌توان در فصل ۲۰۲۱ دانست که در ترکیب تیم آمیان موفق به ثبت ۱۳گل در ۲۶بازی شده بود.

چندی پیش صحبت از مبلغ ۲میلیون یورویی برای رضایت‌نامه این بازیکن بود، اما حالا شنیده می‌شود مدیران باشگاه فرانسوی به یک‌باره درخواست رقمی بین ۳ ونیم تا ۴میلیون یورو را ارائه کرده‌اند؛ عددی که قطعا پرداخت آن در شرایط کنونی برای پرسپولیسی‌ها مقدور نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->