سرخط خبرها

رضا رشیدپور از اجرای برنامه «سیم آخر» انصراف داد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۹۴۳۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
  • ۱
رضا رشیدپور از اجرای برنامه «سیم آخر» انصراف داد + عکس
رضا رشیدپور با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از حضور در برنامه سیم آخر شبکه ۳ انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رشیدپور نوشت: «واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب‌ساز نشاط و امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دوقطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و … است؛ بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به‌ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به‌ویژه مسابقه سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.»

رضا رشیدپور از اجرای برنامه «سیم آخر» انصراف داد + عکس

رشیدپور در بخشی دیگر  از مطلبش گفته است: «تلویزیون، سرمایه معنوی مردم و خانه من است. هرچقدر چراغش روشن‌تر و مخاطبش بیشتر باشد، دل من هم گرم‌تر خواهد شد.

با کمال میل، دوست دارم که برنامه‌های امیدبخش و مطالبه‌گر برای مردم نازنینم بسازم و اجراکنم که این وظیفه من است و هیچ منتی برگردن مخاطبان گرانمایه یا مدیران ارجمند نیست.

واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب‌ساز نشاط و امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دوقطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و … است؛ بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به‌ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به‌ویژه مسابقه سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.»

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
بهتر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->